Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under mars 2010

Av Louise - 1 mars 2010 00:08

Godkväll godingar!

Mår ni bra? själv har jag faktiskt mått mycket bättre, jag är helt slut i kroppen efter en 3dagars med hårt arbete och även att ha jobbat 2 utav dagarna med hög musik, feber, en himlans förkylning i kroppen.. hihi.


Så i "morse" när jag vaknade så kände jag mig bakis verkligen! hihi. hade så himlans ont i kroppen och i huvudet! så det kändes som om jag hade druckit 3 dagar i sträck istället för att ha jobbat.. men det gör ingenting, för det var lätt värt det måste jag säga! så jag klagar absolut inte!


Igår - Frida hämta upp mig och robin och vi åkte vidare till Nore för att hämta Olivia! (:  sedan blev det ju självklart Bollnäs då! lämnade robin vid bilen, tog en ryk och sedan gick vi in och gjorde nytta! :D haha. En väldigt rolig kväll, lyckad sådan måste jag säga! och si sådär 10 timmar senare med en massa skratt, minderårig flicka, småstadsliv 3 ( för andra gången! ), massa roligt folk, stress, förvirring och lite kaos. så slutade vi! :) hihi...
Men vi åkte mt Statiol i alla fall, och är mötte vi upp älsklingen och stucka! Frida och olivia åkte hemåt och vi blev kvar en liten stund! Jag satt självklart och kramades med bästaste stucka! :)   Men efter en liten stund begav även vi oss hemåt! :) hihi..  Kom hem här vid halv 6 tiden och jag la mig direkt och trodde jag skulle somna. men inte då, jag somnae inte förrän klockan hade passerat halv 7 och det hade börjat bli ljust ute! det är inte okej ska ni veta, och det innebär ju att jag har sovit bort störta delen av dagen också :)  men men. jag hade en kanon bra lördag trots att jag inte mådde så bra och att febern tog min styrka! men det gick an, hoppas att ni också ha en bra kväll igår! :D


Idag - vaknade ju som sagt på tok alleles för sent, tror klockan var 3 eller någonting sådant! :) men det var så himlans skönt och sova ut kan jag lova er! (:  Men klev i alla fall upp eftet mycket om och men! :) och efter en stund kikade vi på bandyn ( bollnäs-broberg ) på tv'n och bara degade på soffan. Bollnäs vann - HÄRLIGT! :D   nu hoppas jag dom vinner nästa också!! ^^

Men sedan när Broberg hade tagit en timeout så blev jag tvungen och ringa olivia, som jag för den delen och väckte i samband med samtalet! haha. söthög. =)
men jag måste ju bara säga att Jimmy Svensson var med på tv'n ( brobergs reservmålvakt! ) haha. då skrattade hon lite och sa sedan att hon skulle gå upp! :) hihi..
Efter det och matchen så fick vi ett samtal ifrån svärmor, som undrade om vi kunde ta hand om Spruffs ett tag å teckla löper! :) så det var ju inte så bra, men vi bestämde oss för att åka dit, äta middag och sedan hämta med oss honom hem!! så nu är han här med mig. underbart! <3

Kom hem för en liten stund sedan bara, och nu ska jag alldeles strax krypa ner och dejta kudden - väldigt skönt!

Så nu ska jag ta mig en alvedon, borsta tänderna och ja... =)
på återseende, puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards