Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Louise - 16 mars 2010 23:50

Godkväll godingar! :D hihi.


Nu har vi tittat på bandyn, och jag är väldigt nöjd över att bollnäs tog hem den där segern - mycket bra gjort, SM FIIIINAL ju  & det har inte hänt sedan 1956!!!
Även att jag fick en gladare sambo för den delen, haha! :) så det uppskattas verkligen! han satt här och skrek bra jobbat till pojkarna och förstod inte riktigt att dom inte hörde, men jag måste ju helt klart erkänna att det kom någon glädjerop ifrån lilla mig också! riktigt skönt!
så nu funderar vi faktiskt skarpt på att åka ner till Uppsala & Studenternas på söndag! men vi har inte riktigt bestämt oss ännu.. haha! det är väl sådant som märks antar jag (?)    Men karln är lite sugen i alla fall, det märks låång väg ska jag tala om för er! :)

men förutom bandy på tv'n och en härlig seger, så har jag bara suttit i soffan och tittat runt lite på både tv'n och datorn och gjort lite roliga upptäckter faktiskt! och det är ju inte helt fel såhär en tisdagkväll liksom, så jag klagar ju absolut inte - snarare tvärtom ! :D hahaha..


Men nu ska jag däremot krypa ner i sängen och hoppas på några timmars sömn, då det blir arbetsförmedlingen imorgon och lite annat. bland annat "finslipa" mitt CV och sådär! :p haha.
Men vi hörs imorgon istället! :)

Godnatt, puss o kärlek <3

Av Louise - 16 mars 2010 20:01

Ätit mat för en liten stund sedan, och gud så gott det var! och nu är jag en alldeles fullproppad liten flicka! :D haha! att man aldrig lär sig?  men men, äta bör man ju göra! :D ..


Älsklingen åkte även upp och handlade lite som fattades så jag slapp stressa mig iväg! men han var snäll och fixade det åt mig! :)

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan för lite mys, och bandy på tv'n. och självklart så hoppas vi på en seger för Bollnäs ikväll. så nu håller vi tummarna för det! :D hihi..

det var väl allt för just nu, jag återkommer någonting efter bandyn!
PUSS o kärlek <3

Av Louise - 16 mars 2010 17:11

Åh, detta har verkligen varit en kanon bra dag hittills, och jag ska därför också berätta för er varför! (:


Dagen började dock inte så himlans bra om jag ska vara ärlig, jag trodde helt seriöst att min dator hade kraschat och att jag skulle behöva åa ivög och köpa mig en ny - men icke! haha!

Jag ringde till mamma och hon var i hudik, och bestämde sedan att hon skulle komma på en fika, sagt och gjort efter en stund kom hon hit och vi fikade och snackade lite skit! Och sedan så bytte hon bara batteri i min dator ( då jag hade ett nytt som låg kvar i kartongen! ) och sedan så vips så fungerade den igen, precis som vanligt! hihi. men det var någonting med mitt batteri i alla fall, men nu fungerar den klockrent igen! min lilla pärla liksom.


Efter ett tag så åkte vi ner på ljusdal för att vi skulle uträtta lite ärenden, mamma skulle in på dollar och sådär! och även jag skulle handla lite saker! Även att vi skulle in på parfymshopen och se om det fanns någon härlig parfym som kanske kunde få följa med hem liksom, men lagom när vi hade kommit in och hunnit lukta på en - ja, då ringde ju telefonen! och det var rörmockaren och frågade om jag var hemma! så det var ju bara att kasta sig i bilen och fara hemåt! haha! väl hemma så kom han och nu har han fixat min diskmaskin! :) helt underbart! :D
  Här har den lilla pärlan! som står där, gör sitt jobb, inte låter allt för mycket och framför allt inte tar så mycket plats och underlättar lite för mig som hatar att diska för hand! :) hihi!
underbart i alla fall, inte den vackraste kanske! men det duger. Eftersom vi inte fick in den stora förut, bara för att det var rör ivägen! men men - jag klagar inte (:


Älsklingen är på väg hem, och jag ska alldeles strax börja laga mat! och idag är det kasslergratäng som står på menyn! riktigt smasken och länge sedan man åt det ju! ;p haha.
Och även att jag har skickat iväg ett mail till det där förbaskade arbetsförmedlingen som bara tjatar heeeela tiden! jag är faktiskt lite småtrött på dom, och inte gör dom någonting vettigt själv heller känns det som!

Nej, nu ska jag sluta klaga!
ska laga mat, vänta på älsklingen och sedan ikväll blir det bandy och se om det blir en final eller inte för Bollnäs gif.. haha! men på återseende senare i alla fall..


Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards