Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Louise - 25 mars 2010 22:21

Kanske dags för lite uppdatering, eller vad tycker ni? jag har ju trots allt inte berättat någonting för er över huvudtaget idag! så jag hoppas att ni fortfarande lever, och inte har saknat mig på tok alldeles för mycket. men här kommer det i alla fall en liten uppdatering i alla fall. I morse när jag vaknade så klev jag upp och åt frukost, och det var ju evigheter sedan sist. jag är ju inte den personen som är hungrig på morgonen annars, och i morse var jag på tok alldeles för hungrig för att inte ens äta - så jag åt frukost. tro det eller ej men så blev det ju! haha.  Och när jag kollade kontot under dagen också, så blev jag väldigt glad. och även att man såklart hade blivit några tusenlappar rikare, och det mina vänner - är ju inte helt fel. jag antar att ni andra också har fått in lite pengar på kontot, om inte annat får det imorgon! så ni kommer känna lika mycket då ni också, right? :) Även att jag åkte ner på ljusdal och fixade ett litet ärende som jag var tvungen att ta tag i.

Sedan följde jag ed pappa och handlade, och hjälpte honom med att bära allting - då han nästan har åkte på ryggskott och inte orkar med det, så jag var snäll och hjälpte till lite, är jag inte en snäll dotter så säg? :) haha! jo jag vet jag är underbar. även att han bjöd på middag idag och det blev världens godaste köttfärssås och ja - han gör den godaste såklart! ;D  och nu sitter jag här i soffan och har bara haft en myskväll med älsk idag vilket är helt underbart ju. jag gillar det, han har varit hemma idag för att han är sjuk - stackarn! han ska inte iväg och jobba imorgon heller, men han är inte lika febrig nu i alla fall, så det är väl bra tror jag? haha! han är ju lite piggare på så sätt. :) hihi.

imorgon blir det nog bara en lugn fredag! jag har ingenting planerat än i alla fall, men det kan ju ändras lika snabbt om inte annat! :D hihi.

Men nu har jag ingenting mer att skriva, så det känns som om jag bara babblar, så på återseende istället!
puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards