Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Louise - 31 mars 2010 22:38

Godkväll, onsdag idag och det innebär lill-lördag! ;b hihi. 
Och dagen började väldigt tidigt imorse, då jag till och med vaknade 15 minuter innan klockan ringde, så jag hoppade upp vid kvart över 6. det ni, det trodde jag inte ens om mig själv! men manska ju aldrig sluta förvåna, eller vad säger ni? haha! men jag hoppade upp i alla fall, och duschade och gjorde mig i ordning så jag var till och med klar när anna kom ( nästan i alla fall! ) och det är inte likt mig. jag brukar vara rätt seg, och framför allt på morgonen. och sen är det ju så att: fint folk kommer lite senare. så det så!  
Jo jag måste bara berätta detta innan jag glömmer bort det. - ni som känner mig, eller ja ni borde i alla fall veta att jag är väldigt mörkrädd liksom, men igår kväll så somnade jag med tv'n avstäng och inga lampor tända! och det är ett stooort framsteg för min del och jag är supdernöjd över mig själv. och att jag lyckades somna ganska precis på en gång! det tycker jag är riktigt bra för att vara mig i mörkret (: haha. så en klapp på axeln till mig! ooohja...


Idag efter företagsskolan så gick jag in å banken en snabbis och sedan upp till pappa på jobbet, där blev det lite varm chocklad och frukost. Och sedan blev klockan 12 och det var dags att gå till tåget och åka ner mot Bollnäs! :D  när jag väl kom dit så mötte jag upp söthögen Zenita, och vi gick och satte oss och fikade och snackade en massa skit! ytterst trevligt, och jag trivs hur bra som helst  ^^,  när vi hade fikat klart så träffade jag några söta människor, och sedan skulle vi g och kika lite, och då ringde Nathalie (?)  och frågade om vi ville följa med och fika! haha, men vi orkade inte. så vi gjorde bara sällskap när hon fikade, så hon slapp sitta där alldeles ensam! :) hihi.
Efter det så gick vi för att köta lite godis till påskägget som Nathalie hade köpt. och sedan efter en stund så ringde Robin, och då hade han kommit till Bollnäs och det var dags att åka hemåt! jag tackade för dagen och begav mig sedan hemåt med älsklingen :D 


Väl hemma s var jag så himlans trött, så jag la mig en stund bara för att vila liksom, och vaknade sedan vid klockan 8 igen, inte okej! haha! men efter det så det var så himla mycket bra på tv'n, så först vid halv 10 tiden så började vi med maten tillsammans, men men! bättre sent än aldrig likso, och jag kände på mig att det var dags att äta någonting när mitt blodsocker inte alls var på topp, och jag blev svimfärdig. men men ! de är ju fixat nu i alla fall. haha!


Så just nu sitter vi här och inte gör så mycket, ska alldeles strax krypa ner i sängen och sedan försöka sova, då jag fortfarande är väldigt trött (: hihi.
Men jag tackar alla inblandade för en väldigt trevlig dag. ni är alla underbara <3!

Nej, på återseende imorgon igen!
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards