Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

MÅNDAG

Av Louise - 5 december 2011 13:44

Tyvärr så har jag inte riktigt haft tid och så att blogga i helgen, då vi har haft en riktigt mysig familjehelg, bara jag och mina pojkar! Precis så som jag vill eha det. underbart! :)

I lördags så myste vi till det med lite lördagsgodis, pizza, en bra film och pussar och kramar i soffan, och även att Alvin fick ett ritkigt skrattanfall innan han skulle till och sova! :) haha! Han skrattade säkert non-sto i ca 25 minuter. vet inte riktigt vad som flög i honom, men man blir ju alldeles varm i kroppen och blir nästan gråtfärdig.. ja det är underbart att se ens barn skratta och må bra! det är det vackraste jag vet! :D Alvin Gustafsson - Mamma älskar dig!


Söndagen så fick jag en liten sovmorgon, behövde inte klvia upp förrän klockan närmade sig halv 11 :) otroligt skönt, och även att älsklingen gav Alvin gröt när jag klev upp så jag fick sätta mig ner och äta frukost i lugn och ro, mycket uppskattat, tack hjärtat! :)

Efter dte så fortsatte dagen bara hur mysigt som helst. :) En massa mys, vi städade igenom hela lägenheten ( gick igenom papper, lite kartonger, rensade bland A's kläder m.m), jag bakade saffransmuffins (ja, ni läste rätt! och dom blev kanon goda!) =p .. haha! Och sedan gjordes det otroligt god middag här hemma!
En fransyskastek, Potatis i ugn (med:morot, rödlök!), en god sallad & ädelostsås.. mums vad gott! :) hihi. Och även att vi fick tända det andra ljuset i advensstaken när vi åt gjorde det ännu mysigare! :)


När Alvin hade somnat tog jag en lång dusch och tog hand om mig själv lite, och det var så himla skönt! :) hihi. känns som om det var evigheter sedan jag bara stod still sådär länge i duschen, men ibland behöver man göra även det ju ! =) haha! inte sant? ^^

Sedan blev det bums i sängen! så skönt.


Imorse väckte Alvin mig inte förrän klockan var 08.26 hur skönt är inte det då? :) hihi. bästaste ungen ju! <3

Och sedan dess har det varit full fart på det lilla charmtrollet , just nu dock ligger han ute i vagnen och sover, och hoppas han sover en liten stund i alla fall, eftersom han är sjuk (snorig, hostig, roslig och sådär!) och inte har sovit riktigt som han ska den senaste veckan. så det är ju bara hålla tummarna för att det fungerar idag! inte sant? =) haha!

Men ja, nu när han ändå är lugn och sover en stund ska jag passa på att äta lite kanske ? han har ju varit så kläning nu på dagen så har inte hunnit med det ju! haha,!!

På återseende!
Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards