Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under juli 2009

Av Louise - 31 juli 2009 12:17

jag är en slö människa! väldigt trött.. varför vet jag inte, men jag tror i alla fall att det är fel att vara ledig så här pass länge, nu när man är van vid att kliva upp och jobba liksom..hmm ;P men men!
blir i alla fall några timmar i helgen (; så det ska bli skönt.. jobbar lördag och söndag nu! (; sedan blir det väl förhoppningsvis någonting nästa vecka också ;D hihi...


Igår fick jag även träffa Olivia en sväng, hehe! Kristin och jag åkte på träningen som pojkarna hade, och så träffade vi henne där! vi satt i bilen hela tiden, för det regnade och luktade kobajs.. :o Usch, Fy och Blä!! "/ hehe...
Sedan efter träningen så åkte kristin he, och jag följde med Olivia hem en sväng :D  när vi kom hem så begravde vi oss i soffan och kikade på CSI Miami. :) hehe! och bara snackade lite -myyys!! Sedan så fick jag skjuts hem.. hihi..


Sen igår, innan jag skulle gå och lägga mig! då kom det jag hade väntat på hela dagen... jag blev så nöjd... tack så hemskt mycket :) hehe! du är en underbar person, det hoppas jag att du vet <3 fick en bra känsla i kroppen! :)


Idag? ja, det är fredag! men vad händer egentligen...ingen som helst aning, hoppas att det händer någonting idag i alla fall, för jag har inte direkt någon lust att bara sitta hemma liksom!! (; hihi...


men nu ska jag i alla fall kliva upp ur sängen och äta lite frukost ^^ sedan blir det en dusch..


men på återseende..
Puss!

Av Louise - 31 juli 2009 00:18

Idga har det väl inte heller hänt så speciellt mycket.. hmm, det händer alldeles för lite nu på dagarna, så de får det ju faktiskt bli en ändring på tycker jag!! det är i stort sett samma sak varje dag.. men det händer ju ALDRIG någonting här i Ljusdal.. så vad gör man liksom? Jo, alltid samma sak.. hmm:s...


Men idag har jag väl inte gjort speciellt mycket annorlunda än alla andra dagar jag har skrivit, hehe! ( så det borde ju bli ganska tråkigt att läsa denna blogg, och det ber jag om ursäkt för :P )

Men jag klev upp i morse i alla fall... åt lite frukost, duschade och donade på.. Sedan så dammsög jag, för jag fick för mig att det behövdes, och så började jag damma och sådär... Sedan kom Svärmor och Nutte och fikade när dom var på väg hemåt igen från deras lilla semester :P hihi.. och sedan så åkte älsklingen och fiskade med Oskar och sådär.. och jag blev hemma en stund...
Så då tog jag och bytte om och gjorde mig lite i ordning, sedan åkte jag till Olivia!
Så jag har varit hemma hos henne ikväll.. snackat en massa strunt som vanligt, och lite av pratet ledde oss tillbaka till i Onsdags! hehe! det är en del saker därifrån som vi aldrig kommer att släppa, inte på väldigt länge i alla fall (; hihi.. Men det var kul så länge det varade, och jag kommer att le åt det väldigt länge ;D


Men nu sitter jag hemma igen, ska alldeles strax hoppa ner i sängen och hoppas att jag kan somna i tid (y) hehe.. för imorgon är det jobb på schemat :P hehe... 


men nu ska jag i alla fall hoppa in i en varm dusch innan jag går och försöker sova! så Godnatt allihop säger jag på en gång :)

På återseende eventuellt imorgon :)
Puss på er sötnosar <3

Av Louise - 30 juli 2009 18:29

Nu har det gått en stund sedan jag skrev sist, jag har nu "vaknat till liv igen" .. hihi..

ätit mat, duschat och i alla fall klivit upp ur sängen (a) hehe!

kristin kom hit för kanske " (?) timmar sedan, så vi har suttit här och snackat en massa och sådär.. blev mest en massa saker angående igår ^^ hihi...
men det är ju alltid lika trevligt..

Pratade även med Olivia i telefonen förut, hehe! och det är alltid lika trevligt.. jag tycker om henne så mycket.. hon är bara för söt <3 Puss på dej honung <3
Så jag hoppas på att träffa henne lite senare ikväll när stefan svensson har träning, funderar nämligen på att åka upp då och kika (; hihi..  så hoppas på att ses då :D heh.


nee, åter till att vara social med kristin :)
Pussis <3

Av Louise - 30 juli 2009 12:23

Det blev ju utgång igår trots allt :P hehe! 
men det var det lätt värt, oj oj vilken kväll.. jag är hel nöjd i alla fall :)


så tack till er allihopa som var med igår och gjorde min kväll, det var helt underbart.. och jag är såå nöjd med alla i min omgivning - ni är bäst! och mitt liv.. jag älskar det bara <3 hihi.. jag är super nöjd som sagt ^^


Idag mår jag dock inge vidare bra, skulle tro att det har någonting med gårdagens intag av alkohol att göra.. :P hmm.. kanske blev någon för mycket? hmpf, men men !  det är ju faktiskt smällar man får ta ibland men det är det ju värt också! så jag bjuder ju faktiskt på att jag mår mindre bra idag :P hehe


Men vad händer ikväll då? hmm jadu! ingen aning!
jag skulle vilja hitta på någonting.. men vad det vet jag inte :P hehe

det är ju sådant som tiden får utvisa!! ^^
Men nu är jag hungrig, så ska gå och göra mig någonting att äta.. så på återseende!
PUSS!

Förlåt för det <3 hoppas de e okej?!
men jag kan inte rå för det det är DÅtid.. nu blickar vi framåt? :) hehe

Av Louise - 29 juli 2009 16:24

Jippie!! en tremänning till, för nu har Challe och Catrin fått barn ^^
det blev en liten pojke det också ( tyvärr, jag hade hoppats på en liten flicka! ) hehe.. men de gör ingenting... så STOOORT grattis till dom ^^

Även grattis till ida som fyller 19 idag. :P hehe.. Hipp Hipp Hurra!  =D


Idag har det väl inte hänt speciellt mycket :P heh...
men har gjort lite i alla fall, rensat ut ännu mera som jag inte ska ha kvar (a) det duktiga i mig fortsätter:)
Nu ska jag laga mat ^^


men vad händer ikväll ? hmm...

Kristin vill att jag ska följa med ut , me jag vet inte om jag har någon ork i kroppen :) sedan ska jag kika en annan sak också ^^ hii.. 


Men nu ska jag gå och göra någon nytta :)
Pussis<3

Av Louise - 28 juli 2009 20:48

Idag är det tisdag, inge jobb, inga måsten eller någonting.. rätt skönt, men det känns faktiskt lite konstigt att inte jobba, för det är ju det jag egentligen skulle ha gjort (a) hehe.. det är ju liksom min vardag nu! men men!  det blir mera snart ^^, hihi..


så idag har varit en sådan där:  " Jag är väldigt duktig - dag! " hihi..
jag och älsklingen vaknade ganska skapligt i morse faktiskt, klev upp duschade och åt frukost.. Och då sken faktiskt solen en liten stund, så det var jätte mysigt :) hihi..
Sedan efter det så åkte vi ner och handlade lite på ljusdal, bland annat en ny skurhink och mopp ( eftersom den tidigare hade gått sönder :P ) hehe! Så det blev en sådan, seda även lite annat smått och gott som var välbehövligt :)


Sedan hem, och började städa... Så det är väl i stort sett det vi har gjort hela dagen, vi har rensat och verkligen städat :) hehe!  Så nu är huset finare än någonsin... vi är ju duktiga vi faktiskt ^^ hihi... Men man måste ju vara det ibland har jag hört. nu när man är "vuxen" så har man ju ansvar, så vi tog vårat ansvar i handen och gjorde det rätta som behövdes göra :D - mycket bra (;


Sedan blev det middag, och nu så är älsklingen hemma hos oskar och fixar med båten ^^ och jag sitter här framför datorn, ska alldeles strax hoppa in i duschen och sådär ^^  och sedan vänta på att han kommer hem...

nee, nu ska jag gå..
Pussis <3

Av Louise - 27 juli 2009 23:37

Idag har varit en nästan intill perfekt dag :) hehe
vaknade i morse, ingen klocka som ringde eller någonting, jag fick vakna när min kropp tyckte att det var lagom ^hihi..


Efter att jag i alla fall hade vaknat någorlunda till iv så ringde jag söthögen Kristin :) hehe.. Sedan så åkte jag ner på ljusdal och träffade henne, blev en fika nere på finess med henne, sedan så blev det en massa skit snack och sådär... trevligt att äntligen få träffa henne igen! sedan så åkte vi till Oskar en sväng, satt där en liten stund sedan så bar det av hemåt för min del :) hehe!

Sedan så träffade jag Olivia en sväng nu på kvälle, hon var här och hälsade på.. det blev någon enstaka cider, en massa skit snack med henne också !och en himlans massa skratt, så otroligt nice :) det är alltid lika mysigt :) tack gullet ^^ hihi...


Och nu sitter jag här hemma, trött som bara den och funerar faktiskt skarpt på att gå och lägga mig och sova lite :) heh!
imorgon har jag inga direkta planer, tänkte ta dagen som den kommer!
Men även försöka röjja upp lite och även försöka tvätta (a) hehe...


nee, nu ska jag vänta in John Blund :)
Natti Natti..Pussis! <3

Av Louise - 26 juli 2009 01:44

Nu är vi hemma igen, i Sverige.. och dock lite längre norrut än vad jag egentligen vill vara :p hehe! men tillbaka i Färila med andra ord..
Efter sammanlagt 34 timmar i bilen.. oj oj, det blev ju några timmar som sagt, hehe!

men på vägen ner, så stannade vi på en fika nere hos mamma, såå trevligt!
Sedan på hem vägen så stannade vi till i Uppsala och hälsade på mattias en stund.. så jag fick se hur han bodde och allting sådär.. åååh, vad jag saknar honom! det är sjukt ;D heh! men snart ses vi igen killen, okej?! :)
sedan så strax innan gävle södra. ungefär 8 km eller någonitng så fick vi punktering.. ojoj, det var ju inge vidare! hehe.. men men ! fick ringa till någon däck jour eller vad det var, så kom dom och hjälpte oss! sedan fick vi åka hemåt igen ^^ hihi.. Jag sov ju iof hela vägen ifrån uppsala i stort sett! väckte dom mig så somnade jag om nästan lika fort igen! :) men det får man ju faktiskt göra om man är trött.. eller hur?! :) hehe


Men vi sov rätt länge idag i alla fall, för vi var hemma i färila vid kvart i 6 i morse.. och kom inte i säng förrän klockan var runt halv 7.. så det blev rätt sent...
vaknade vid kvart i 5 idag på eftermiddagen/kvällen! och då såg jag att Olivia hade ringt ( för hade bett henne ringa mig vid 1 ) men jag hade inte vaknat av att hon ringde :P heh!

Men jag ringde henne runt 6 i alla fall ^^, hih..


Sedan nu på kvällen så har vi varit iväg och fiskat lite :) hehe 
Var lite segt i början, men till slut så började fisken komma, i alla fall på korken! jag fick två stycken pytte små, olivia en eller 2 och även robin ! men svensson fick ingen, så han fick min som vi satte på hans krok :) hehe!

men min fråga var bäst ;) vi skratta så vi höll på o dö..
" är färgade fiskar blinda? "  men det skulle egentligen vara: Är fiskarna färgblind :P heh!   aa,  man har ju inte roligare än vad man gör sig i alla fall..

Och så Olivia: " - Hallå, Robin! Vi håller faktiskt på att få hjärtattack här i båten! Inser du inte hur rädd jag är?! "   HAHAHA , så kul.. du är klockren honung <3

 
Sedan efter fiskturen så var vi till Snäre en sväng, och sa hej till åke och fransen :) hehe! trevliga pojkar, och på fyllan dessutom ;D hehe! ajja, ni är underbara i alla fall..

Nee vet ni vad, nu ska jag ta och hoppa i sängen :)
Imorgon ska jag träffa Kristin :D hehe, alldeles för länge sedan nu tycker jag :) hehe..


Men godnatt allihopa..
Pussis!

Ovido - Quiz & Flashcards