Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Louise - 15 juli 2009 17:03

Idag har jag jobbat, mellan 10-16.30 Gick fasktiskt väldigt bra, lite segt.. Hade ont i magen ( VAD ÄR DET FÖR FEEEL ?? :O ) och sådär.. men annars gick det väldigt bra! =D hehe...
Hade i alla fall flera än i måndags, så det var okej :)

Sedan så ringde älsklingen mig på jobbet och frågade om vi skulle följa med till Orsa på kvällen .. hehe!
För då hade svärmor och nutte ringt och fråga om vi hade lust att följa med .. och jag sa ja, så man fick väl se vad som väntade :P hehe! (;


Mamma och Mormor åkte även hem idag.. :'( vilket jag tyckte var lite synd! hmm, jag tyckte ju faktiskt att dom kunde ha stannat längre (a) hihi..  men men ! man får väl stå ut helt enkelt ^^


Nee, nu blir det till att slänga sig i duschen och åka mot edsbyn där svärmor och nutte väntar :)

ha en bra kväll alla.. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards