Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Louise - 1 juli 2009 00:18

nu har klockan blivit över 12, och det är MIN födelsedag... grattis på mig :) hehe!
Olivia var snabb, klockan hann precis bli tolv så pep det till i telefonen :)
tack honung <3 hehe!
men vi har ju som sagt en dejt idag också, på arbetsförmedlingen ;) hehe, 14.30, and I'll be there sweetie! :) <3 sedan fika!
Sedan vill hon även ha med mig ut på Stadt senare på kvällen, hmm! Men vi får nog se det ^^

Men jag kan inte sova, jag vet inte alls varför! hmm, varför kan jag inte sova?
Nog för att jag är lite uppspelt ( det måste jag erkänna! )
jag hoppas på en kanon dag med några av dom bästa som sällskap :)

+ att jag saknar min Robin nå otroligt mycket, jag önskar att han kunde vara hemma med mig idag! Men han måste ju tyvärr jobba :'( hmm
Men han kommer hem på Torsdag! och det gör mig glad!
Älskar dig hjärtat <3


nee, nu ska jag försöka blunda en sväng och se om jag kanske lyckas den här gången :)
Natti! :)
Pussis <3

Ovido - Quiz & Flashcards