Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 juli 2009

(;

Av Louise - 17 juli 2009 12:20

Nu har yttligare en dag gått, och jag tycker att tiden, dagarna, veckorna och månaderna bara springer förbi.. jag har inte tid med det, allting går alldeles för fort.. men men :) hehe


Igår var vi ju ut och metade, och jag fick en liten abborre, fick även en till, men han hoppade av kroken när jag hade fått upp honom i luften :P hehe..
Älsk fick även han en abborre, men hans var ju typ 3 gånger så stor som min, men jag var nöjd bara för att jag hade fått en fisk på kroken liksom (; hehe... men sedan fick han byta mask åt mej typ i stort sett hela tiden ( eftersom jag själv inte tar i masken! . hihi.. )  sedan fick robin även en gädda på kroken, men han missade vi precis, han tog med sig flötet, krogen och linan - jaa precis allt utom spöt :p hehe.. det var rätt häftigt och se ^^ hihi.. men men ! vi fick honom aldrig sen :S men vi tar honom nästa gång.. right ? =D


Efter det, så rodde vi hem... det var jätte mysigt där den lilla ekan låg.. och det var sååå, aaa WOW !!! jag skulle kunna bo i ekan för att det var så fint där =D hehe.. men men.. vi ska åka och meta snart igen :)
och även att svärmor och nutte ska komma och hälsa på här också ^^


Nu gör jag ej så mycket, ska alldeles strax hänga tvätten, sedan är det :
Jobb, jobb och åter jobb!! :P
Hmm.. hoppas dock att tiden går fort idag...
för har en massa saker som ska fixas :P hehe..


nee, nu ska jag sysselsätta mig med någonting... :)
Ha en bra dag allihopa..
Pussis <3

Ovido - Quiz & Flashcards