Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Louise - 4 juli 2009 23:58

Kvällen blev inte så tråkig som jag hade trott att den skulle bli egentligen :P hehe!

 

Älsklingen åkte iväg för att fiska med Tiaz, och jag ville inte riktigt följa med, så jag åkte ner till Olivia istället - alltid lika trevligt :) hehe!

Så åkte vi till Snäre och Persson, där det var Partaj :-D hehe!
och där träffade man en massa kärt folk, vissa hade man inte sett på länge, och några såg man häromdagen :) hehe! Men alltid lika trevligt med kära återseenden :) hehe!

Så var där en stund, och dom tjatade på oss om att vi skulle med ut på Stadt, för det var Rock night!
men ingen utav oss hade någon speciell lust med det, och sedan så seg som jag var i morse/dag på jobbet, vill jag inte vara igen ! oj!!
det har varit en jobbig dag :P hehe..

Men sedan så skjutsade vi ner en massa söta fyllon på ljusdal och stadt, sedan kollade vi runt lite, stannade och rökte nere på Nore! och sedan bar det av hemåt :) hehe!


Nu ska jag vänta på att älsklingen kommer hem ifrån deras lilla fisketur, sedan ska jag krypa ner i sängen och sova lite!!
För imorgon blir det jobb igen! =D hehe..
Pengar på kontot - Underbart!! :)


Nee, godnatt alla söthögar!
Puss&Kram!.

Av Louise - 4 juli 2009 18:07

Idag är det precis ETT år sedan, jag och olivia var ut på krogen för första gången tsms.. Hade sönder lite glas och herjade runt (a) hehe!

det ger en massa minnen <3 hehe! right olivia?! =)


Idag har det varit jobb för hela slanten :P hehe!
men vad händer ikväll? - det vet jag inte, allt jag vet är att jag ska åka till Nore och hämta hem min bil igen i alla fall :P hehe! Men när, det var en helt annan fråga..

ska man på stadt, till bollnäs eller bara vara hemma?! hmm, jag har inte bestämt mig ännu i alla fall =) hmm. får se vad som händer ^^


nee, nu ska jag ta och äta någonting..
ha de bra!
På återseende. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards