Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Onsdag

Av Louise - 21 december 2011 11:55

Jag är tillbaa efter en kanon bra helg och en ännu bättre start å veckan! :) hihi..

I fredags så var älsklingen ledig, och därför så vart det en helmysig dag..

Var hem till Maja och Flippan och fikade lite, medans pappan var iväg och fixade sina saker! Sedan blev vi hämtade och sedan åkte han iväg med Andreas och kika på bandy.. En mysig fredag med andra ord, med mys, skitsnack och en massa sådant. perfekt! :)

Lördagen började kanon även den, fikade med Elin och Andreas på morgonkvisten, sedan var vi iväg och hämtade Ken och sedan bar det iväg mot Rengsjö för att fira Kicki (R's faster) i efterskott. mycket mysigt.. ^^
Sedan hemåt och iväg och handla med Elin och förbereda middagen. Det blev tacos tillsammans med dom, linn, odde och alla underbara barn. ja en perfekt lördag. Även att det blev lite kortspel innan vi alla gick till varsinna hem! :) jag bara njuter av alla underbara människor runt omkring mig! <3


Söndagen blev lugn till en början.. Sedan åkte vi till Edsbyn då Robin skulle klippa sig! Så vi mös på där en stund innan vi begav oss hem och hade lite fjärde adventsmys och även familjemys såklart , i massor! :) perfekt söndag.. ^^


Måndgen började bra! Skulle ju åka till mamma, så upp i tid för att packa och dona med allting, ge alvin mat och fixa allting sådant.. :) Sedan när jag kliver ut genom dörren så ringer Pelle och säger att tåget kommer vara försent. men gick och väntade lite och tåget var 50minuter försenat, och inte nog med det, fick bara åka till Vallsta och därifrån skulle det bli bussersättning till Ljusdal och sedan skulle mamma hämta upp mig. Så resan som skulle ta 40 minuter tog nästan 2 timmar istället (inräknad väntetid och sådär!) helt sjukt, men alvin var så snäll hela tiden och allting, så jag är supernöjd ändå..
Väl hemma hos mamma blev vi bjudna på wok, och sedan en massa mys i soffan. även att jag unnade mig en lång dusch, och lite sådär. otroligt skönt och sedan var det sovdags för lilleman! han fick sova inne hos mamma så jag skulle få sova ut. tack för det mamma! <3


Tisdagen så skulle jag u få en liten sovmorgon, men inte kunde jag sova längre för det! jag vaknade ju självklart vid 9 och kunde inte somna om. men inte gjorde det någonting :p haha!
Men under dagen hände det ej så mycket, Alvin fick bada lite och sedan var vi iväg till Hudik en sväng då Pontus skulle till läkaren och sådär. Även att jag hann med en sväng hem till Anna innan mitt tåg tillbaka till bollnäs gick igen vid 4, och denna gången blev det ej försenat eller bussersättning - så skönt! :)
igår kom vi hem som sagt och även att älsklingen kom hem hur underbart som helst! <3 :) Jag saknade honom som en tok även fast han bara varit borta en natt, men det är jobbigt ändå :p haha!

Idag händer ej så mycket. tvättar för fullt och Zenita kommer vilken sekund som helst och ska fika lite med oss, dock sover alvin fortfarande men vaknar väl vilken sekund som helst :) hihi !!

Men nej, nu ska jag hänga lite tvätt innnan sötnosen vaknar och den stora sötnosen kommer!
Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards