Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

LÖRDAG

Av Louise - 10 december 2011 23:13

En jobbig vecka börjar lida mot sitt slut, och det är faktiskt rätt skönt måste jag säga! Dock så vill jag inte ha y vecka, utan vill ha helg hur länge som helst. men man får ävl bita ihop som alla andra veckor kan jag tänka mig? haha! :)

Har i alla fall hunnit med en massa bra saker det här veckan, och det är ju skönt om man säger så! :)
Har hunnit med en promenad & fika med Elin, tvätta, städa, BVC, Ljusdal och fika med mamma, träffa lillebror och även Anna och Kim en sväng, gått igenom en massa bilder på Alvin, Alvin sov ÄNTLIGEN en hel natt, Alvin har blivit 5 månader, fikat med Maria, Idolmys med Elin och Ida. Ja jag har haft en kanon mysig vecka verkligen! :)

Många underbara människor har jag hunnit med att träffa - hur underbart som helst! :) haha!!


Och min "lilla" kille växer ju så det knakar, denna månad hade han gått upp 600g ganska precis och även växt 3cm.. helst sjukt.. Dom säger ju hela tiden - att nu stannar han nog av lite på längden och sådär, men icke! mitt lilla hjärta fortsätter att skjuta iväg på längden också. så nu vägen han 8155g i guld och är 71,5cm ståtlig!

Ja, detta kommer bli en riktig klippa att luta sig emot när han blir lite äldre, perfekt! :) hihi.


så det har varit en underbar vecka på många sätt med mycket bra som har hänt, men ändå en väldigt jobbigt vecka då det absolut inte har blivit så himla mycket sömn, men vad gör man inte för sitt barn liksom?
Och sedan kan man inte begära så mycet heller när han har varit sjuk, men nu sover han bättre på nätterna igen, och även att det bara är hostan som är kvar! så jag håller verkligen tummarna för att det är på bättringsvägarna och att han nu fortsätter att sova bra om nätterna (som han alltid gjort innan!) :D hihi..



Idag har vi inte gjort så mycket, haha! tvättat klädseln på våran soffa, då vi sagt det länge, men dock aldrig blivit av :) haha! Men nu är det gjort, nu är det bara det där att få på klädseln igen imorgon när det torkat helt och sådär.. det lät ju bli lagom roligt, eller? hm, väldigt tveksamt om inte annat! :P hahaha...

Även att vi hade en liten diskussion idag ang jul och allt sådant, och jag blir ju galen på det där om att det är så "många" familjer liksom. men vad gör det egentligen? det är ju bara högtider och sådant som blir lite knepigt.. men man får helt enkelt göra det bästa av situationen! :D hihi


Nu har Alvin somnat om igen (då han vaknade av en hostattack och inte kunde somna om), men nu som sagt efter lite välling, en långt attack av världens mest bedårande skratt och lite kärlek i soffan sover han så sött :) hihi..
Så nu tänkte även jag göra detsamma så jag orkar upp imorgon.


Tredje advent, bakning, tvättning & städning är det som står på "schemat" imorgon. ja en sådan måste dag är det imorgon.. men skönt det också. och SJÄLVKLART en massa massa mys med mina favoriter till pojkar! <3 hihi


Men godnatt alla sötnosar!

På återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards