Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Louise - 15 december 2011 11:22

Som alla vet så närmar sig jul med stormsteg, näsa helg, 9 dagar kvar och inte ens tillräckligt med snö.. vart är min julkänsla? någon måste ha tagit den ifrån mig i år. haha!
Men vad kan man begär när man inte ens har lite vitt på backen? haha.. ja, nog om det..


Veckan har varit kanon hittills. :)

Måndagen spenderades med Linn och hennes flickor hela dagen, otroligt mysigt! <3


Sen i tisdags så var vi upp med alla mammor och barnen på kyrkis i järvsö (ungefär som öppna försökolan) och mös på .. åt lunch, fikade, lekte med alla barnen och ja hade det allmänt mysigt bara.. :) en sådan dag behövde jag verkligen..

och sedan på kvällen så bjöd elin och andreas på middag då hon hade lagat mat för ett helt fotbollslag :) haha, söt tjejen <3 ..


Igår hände inte så mycket för min och Alvins del, vi gjorde lite hemma sysslor, tvättade och städade lite och hade verkligen en mysdag här hemma bara vi två :) .. precis sådär som det ska vara enligt mitt tycke :D

Och sedan en lugn kväll också när pappan väl kom hem ifrån Falun (då dom är där och jobbar nu!)...


Idag har vi inte gjort så mycket, håller på att tvätta sängkläderna, då jag fick nå ryck och slita ur dom i morse :) haha!
Även att Alvin äntligen somnat en stund, då han har en hemsk hosta och ingenting verkar hjälpa. han sover oroligt och när han väl somnat så vaknar han igen pga att han hostar sönder sig. usch, det är hemskt att bara titta på och inte kunna göra speciellt mycket.. ibland är det jobbigt att vara mamma,- när man känner sig alldeles hjälplös och liten.. :S


vad händer i helgen då?
Ska eventuellt till R's faster och fika, och sedan någon dag ska vi äta middag med Elin, Andreas, Odde, Linn och alla underbara barn :) kommer nog bli en kanon mysig helg.
Även att R ev är ledig imorgon så vi ska ta oss en tripp och kika efter lite julklappar tänkte vi :) hihi..
Ja, det kommer bli hur bra som helst..

Men nu ska magen få sig lite lucnh medans alvin sover.

På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards