Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

2o12 '

Av Louise - 3 januari 2012 10:29

Välkommen januari, och välkommen 2o12 :)


Det har gått så himla fort, nu är det redan 3e januari, ett nytt spännade år. jag ser verkligen fram emot detta året och har en känsla av att detta kommer bli helt magiskt på många olika sätt! :) hihi..


Har ju fatiskt hänt en hel del sedan jag uppdaterade er sist, men jag hade faktiskt inte tänkt att berätta allting, men lite i alla fall.. :) Hade en helt otoligt mysig nyårshelg i alla fall.. :) Hoppas att ni alla andra hade det minst lia trevligt i alla fall? :)


Rebecca och Jocke kom upp å fredagen, och då blev det pizza och en massa mys. själv hade jag en ledsen liten pojke (det är tänder på gång!) och han ville absolut inte sova med mamma. så hans underbara gudfar gick och la sig i sängen md honom, och han somnade som en stock! haha! :) Tack snälla jocke! :D <3 ..

Sedan blev det en lugn kväll med en massa skvaller och mys såklart !:)

Lördagen kom, och vi var uppe med tuppen, Alvin bestämde sig för att vara pigg och glad redan vid 7 tiden men det gjorde absolut ingenting.. )  Och efter ett tag kom vi ju på att det inte fanns någon frukost hemma, så jag och beccis for iväg och handlade lite frukost och det som saknades till våran middag! :) hihi
Och sedan en lugn dag, pysslade på hela dagen innan det var dags att göra sig i ordning för kvällen! :)
Kvällens nyårsmeny bestod av:
Förrätt: Hemmagjord hummersoppa med baugette
Varmrätt:
helstekt oxfilé, potatisgratäng, rödvinssås & vitlöksbröd
Dessert:
vaniljglass, bär & riven choklad.

Ja, det var otroligt gott i alla fall måste jag säga.. satt bara och njöt precis hela tiden!! :)


Senare på kvällen kom Elin, andreas, linn o odde över och vi skulle spela lite spel. hann dock inte så mycket innan det var dags att skjuta lite raketer och skåla in det nya året :) . Sedan gick vi in igen, även att Elin och Andreas kom in en sväng till, pratade lite skit och sedan sa vi godnatt vid kvart i 2 ungefär! :) hihi..


Hade en underbar liten kille på söndagen då han sov till klockan 9, underbara du <3 !
Så det blev en väldigt lugn dag, in till Elin och Andreas då dom bjöd på fika. :) och sedan en väldigt lugn dag annars faktiskt. Beccis och Jocke åkte hemåt mot Åkersberga vid 2 tiden igen, jag och Robin tvättade en massa och var även iväg och handlade det som behövdes. :) Sedan mös vi vidare i soffan bara vi 3.


Men jag tackar alla inblandade för en underbar helg, framför allt Jocke och Becca, ni är bara så bäst! <3 Jag älskar er obeskrivligt. :) och jag är er evigt tacksamma för allt ni gör för lilla parveln här hemma! :) <3


Har egentligen inte hänt så mycket mer sedan dess! Var iväg till hudik på sjukhuset en sväng igår, och Zenita var otroligt snäll som följde med mig dit! tack goding <3 ! :)

Och igår var även en jobbig kväll då Alvin var så himla ledsen, han har verkligen ont i munnen. mammas hjärta värker! men vid halv 10 så somnade han som en stock , av ren utmattning tror jag bestämt? haha! men han somnade iallafall och sov till 8 imorse med endast ett uppvak inatt för nappen. :) hihi..

Så lite utvilad är jag allt, men vaknade upp med nacksmärtor, men som tur var fick jag låna vetekudden av Elin! :)
Men nu är det dags för lite mat för lillen, och sedan ska vi faktiskt bege oss ner mot stan för att fika med Jessica, mycket trevligt.


så på återseende!

Lots of Love! <3

 
 
Ingen bild

Världens bästa

3 januari 2012 16:14

det är väl klart att man gör ALLT för den krabaten :) och för er <3 saknar er massor! pussar och kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards