Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Louise - 13 januari 2012 16:03

Ojdå, nu var det länge sedn jag skrev igen. och det har även hänt så himla mycket sedan jag uppdaterade sist. men jag har inte haft tid att sitta här med andra ord, fullt upp med allting annat! men jag klagar absolut inte ! jag njuter varje minut av mitt liv just nu faktiskt. det är fantastiskt. <3


Lite av det som har hänt är:

Älskligen har blivit "gammal" (21år!), prinsen har blivit 6 månader (vart tar tiden vägen?!!!), barnkalas för Thea, hunnit med att hälsa på Anna och Kim, varit till hudik på sjukhuset, bokat tid, BVC besök med lillen, haft födelsedags fika här hemma!  och en massa massa mer, umgåtts med underbara människor bland annat och ja njutit av mitt liv. Allt bara flyter på och ja är lyckligare än jag någonsin har varit .. det är underbart!
Även att jag och älsklingen firar 2år & 11månader idag, underbara människa! <3

Jag älskar dig nå oändligt, jag älskar dig lika mycket som jag gjorde för snart 3 år sedan (om inte mer!), du har gett mig den finaste gåvan någon någonsin har gett mig - du har gett mig världens vackraste lilla pojke! och gett mig en egen liten familj att leva och upptäcka allting med. Du har gett mig kärlek, mer livsglädje, hopp och tro om framtiden, lycka, och så mycket mer! du är den bästa jag vet. och du gör mig verkligen hel. Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner för dig eller hur mycket jag älskar dig. men jag hoppas du vet det ändå! för du och Alvin är verkligen det bäst jag har! Tack för att du är du och allt du gör för mig! :)
13e Februari 2009 - ett datum att minnas, ett datum med kärlek och då vi 2 blev 1 enhet! <3


Ja, som sagt . det har hänt mycket.. men hinner faktiskt inte uppdatera mera nu! alvn vaknar nog vilken sekund som helst. och jag ska vänta på att älskling kommer hem ifrån jobbet.. då blir det tacos mys och kärlek med mina pojkar ikväll. Hoppas ni alla får en underbar fredag den 13e , för det ska jag ha. här är det ingen otur, bara kärlek i luften! :)


På återseende!

Lots of Love! <3


Ovido - Quiz & Flashcards