Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Louise - 17 januari 2012 21:14

Usch vad jag har blivit dålig å att blogga, jag måste verkligen försöka bli bättre på det! men jag har ju en lite kille här hemma som får all min tid istället. så jag slänger med andra ord in inlägg när jag kan och har tid istället..
Men jag ska försöka bli bättre, för vem vill läsa en blogg när det inte någon som skriver där liksom? haha! :)


Har inte hänt så mycket spännande sedan sist egentligen, bara en massa jobbiga saker i stort sett, men det är ju livets gång, och det är sådant som man måste ta itu med liksom, så vad gör man inte?
Och detta hemska beslut och "misstag"  - eller nej, misstag ska man inte heller kalla det. fy på mig!
Men beslutet grundades i alla fall på grund av Alvins bästa, och det jag vill kunna ge honom..
Så min kärlek till honom fick bli grunden till beslutet, och idag känner jag att jag absolut gjorde rätt beslut!! :)


Svärmor/Farmor fyller ju också 50 ÅR idag, hipp hipp hurra! :)
Var dit och grattade henne, och sådär och blev även bjudna på middag när vi ändå var där, och det tackar vi för! :D hihi..


Men nu har vi varit hemma ett tag i alla fall, lilleman sover som en stock. det tog inte många minuter innan han somnade. och jag sitter här och tar det lugnt!
Robin är iväg och handlar med Andreas, och jag funderar på om det ska få bli en tidig kväll även denna afton.

återstår att se om inte annat.. haha!

På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards