Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)

Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi sågs sist. haha! :) många härligheter där ska ni veta ;p

När dom åkte hem så gick jag och Alvin in till Elin och Theis en sväng, och där var även Ida , hon klarade körkortet igår. så grattis sötast! <3..

Då frågade även Elin om vi ville ha middag, så det var mycket skönt. slippa laga mat! och otroligt god lasange bjöd hon oss på.. mums! och tack för det gumman! :) <3


När vi hade ätit och sådär så blev det en dusch med Alvin och sådär, och sedan bums i säng. och han somnade som en stock! mammas lilla hjärta!:) hihi


Imorse bestämde sig Alvin för att vi skulle vakna redan halv 6. tokungen! men vad gör man inte då? Jo, det är bara kliva upp! :) hihi.. Så efter lite välling och morgonmys så hasade vi oss faktiskt upp ur sängen också.. jobbigt, men man måste ju. och det tog inte speciellt lång tid innan jag piggnade till , som jag trodde! :)

Men Alvin har precis somnat, han orkade inte hålla ögonen öppna stackarn, så skulle lyfta in honom i sin säng, och han somnade innan vi ens hann in dit, då är man trött.. :) <3


Vad ska man göra idag då? ska i alla fall tvätta och städa lite, måste ner på försäkringsassan med papper också! och i samma veva kan vi ta oss en promenad.. :) inte sant.
Annars ska jag nog faktiskt inte göra så mycket mer idag! Bara ta det lugnt och njuta tror jag. det låter som en bra idé i mina öron i alla fall..


Men lite frukost nu medans Alvin sover.
På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards