Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

LÖRDAG

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära sig hela tiden! Jag älskar er!


Igår var en mycket lugn dag faktiskt, vi hade det bara lugnt här hemma! men på eftermiddagen så trotsdade vi minusgraderna och tog oss en promenad ner på stan en sväng, då jag kände att vi var tvugna att komma ut och röra oss lite... Kan ju inte bara sitta inne hur mycet som helst. och frisk luft är ju verkligen bra! :) hihi..
Så efter en promenad så gick vi hem och påbörjade lite hemma arbete innan pappan kom hem från jobbet! :)


Blev en mycket dag/kväll för övrigt. Jag åkte iväg och handlade, Robin åkte iväg på bandy med Andreas och sedan somnade Alvin vid 7 (älskade unge!) .. och då bjöd även Elin på ett glas vin. mycket mysigt.

Så drack vin, käkade chips, godis och tittade på the vocie sverige! Fredagsmys med andra ord! <3  tack gumman!


Imorse blev det en tidig morgon, då Alvin vaknade vid tio i tre och var jätte ledsen, mitt lila hjärta! :( Och han ville inte somna om förrän klockan var 6, (då vi lika gärna hade kunnat kliva upp!)  Men han sov till halv 8 i alla fall. :) hihi.
Då klev vi upp, käkade lite välling och mös på till disneydags på tv'n. Hn är ju så himla mysig på morgonen mintt lilla hjärta, vill sitta i knät med snuttefilten och bara kramas och pussas! det är kärlek det <3

Klockan tickade iväg och vi åkte med Elin, andras och theis till arbrå badhus för att bada lite.
Första gången för Alvin - och han älskade det! <3 underbart.
Så vi badade i nästan 1 timme. hur mysigt som helst att se när dom lekte i vattnet och alvin skrattade som bara den! :) hihi..

Efter det blev det lite lunch innan vi begav oss mot Bollnäs igen.

Tack underbaringar för en underbar förmiddag! <3


Alvin blev väldigt trött efter att ha gjort av med en massa energi på förmiddagen, så nu sover han en sväng..

Ikväll blir bara en massa mys med familjen!


Men nu har jag inte tid, fick ett litet uppdrag av pappa!
Så på återseende!
Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Av Louise - 17 januari 2012 21:14

Usch vad jag har blivit dålig å att blogga, jag måste verkligen försöka bli bättre på det! men jag har ju en lite kille här hemma som får all min tid istället. så jag slänger med andra ord in inlägg när jag kan och har tid istället.. Men jag ska förs...

Ovido - Quiz & Flashcards