Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

MÅNDAG

Av Louise - 12 december 2011 09:54

Jag har haft en underbar helg verligen! den har varit kanon på många sätt och vis om man säger så, anoners om ni frågar mig! :)

Igår hade vi en mycket trevligt tredje advent, dock så utan snö (nästan iaf) men mycet mysig i alla fall..

Alvin sov till 8, mammas guldklimp - hur skönt som helst. och man känner sig utvilad! :) hihi..
Äntligen börjar det vända om nätterna igen, nu när han väl somnar någon gång mellan 7-8 på kvällarna så sover han hela nätterna! dock är han inte sjuk längre heller, bara en jobbig rethosta som fortfarande är kvar.. men den kan man leva med liksom, bara man får sova och får lite energi :) hihi..


Igår gjorde vi egentligen inte så mycket, utan hade bara en mysdag hemma! det städades lite, jag var iväg och handlade en mysmiddag, massor av mys i soffan och även någon maskin tvätt hanns med att bli tvättad :p hihi

Även att farbror Ken och farmor Siw kom och hälsade på en sväng, och Alvin var nöjd. han blev buren och fick en massa kramar och pussar - och då är man nöjd om man heter Alvin Gustafsson i alla fall :) hihi

Sedan blev det en tidig kväll för oss allihopa, välbehövligt då både jag och R är lite dåsiga, undrans om vi kanske håller på att bli sjuk båda två? om inte annat så har vi verkligen inte tid med det måste jag säga! : haha!

Imorse vaknade inte Alvin förrän klockan var halv 8, och hur skönt som helst.
Så klev upp och åt lite välling och sedan har vi lekt och myst massor såhär på morgonen! :) ..
Även att vi ser snön falla utanför fönstret, hur mysigt som helst, dock hade jag önskat att den var här igår! men bättre sent än aldrig. inte sant? :) haha!  Så mysigt nu när det kommer lite snö, jag som har önskat mig en pulka till Alvin i julklapp ^^ hihi.. Så hoppas verkligen att man kan ha lite använding för den också :) haha!

Men nej, nu ska lilleman få lite gröt och sedan ska vi se vad denna dag har att erbjuda? :)

På återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards