Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

It's just the way i want it to be.

Av Louise - 29 april 2010 22:18

Men hallå. nu är jag tillbaka även fast jag trodde att jag skulle vara mer död än levande idag! men trots att det kanske (?) blev lite för starkt alkoholintag för min del och smak igår så mådde jag prima skinka när jag vaknade i morse, eller ja snarare eftermiddag då klockan var runt halv 2 eller sådär innan jag kom upp ur sängen. men det bjuder jag på, och jag säger att det är tillåtet såhär dagen efter!!


Men kvällen igår var verklige hur lyckad som helst i alla fall.. :) shiet vilka människor man har rut omkring sig egentligen, dom är ju helt klart världsbäst och dom underbaraste du någonsin kan tänka dig och lite till (: ..

Det hela började ju som sagt i rengsjö hemma hos Zenita. vi färgade hår, snackade en massa skit och självklart blev det lite alkohol där också! dock inte så mycket då det gick segt i början för oss båda, men sedan lite mer för mig! vet inte varför, så den frågan hoppade jag över i mitt huvud nu ^^ haha.
Stucka kom och hämtade oss vid elva tiden ungefär, skjutsade ner oss på statiol då det var dags för ciggisar och sedan bar det av mot Tranan. och där utanför träffade vi på Tessan. :)  skrev även upp en sak på Zenitas telefon, tror det var:    - Tessan: Louise, kan du inte flytta ner snart? - Louise: jo, jag flyttar till helgen ( och bara småler samtidigt! )  Eftersom det blev ett brännhål i min nacke under detta så kände vi att vi blev tvugna att skriva upp det ^^ haha! så jäkla klockrent ju! :) jag älskar't..

Inne på tranan, träffade mycket trevligt folk, och bland annat våran barchef ( Björn Ström! ) och hans tjej (Angelica Olsson) - mycket trevligt! :)
Knäppte kort, shots, drinkar, skaka rumpa som aldrig förr, och givande samtal :D hihi
Efter att tranan stängde så blev det till Sport In en sväng, satt där och snackade skit med några stycken och sedan kom stucka och hämtade oss, då det självklart blev Maxmat. och sedan slutade det hela med att vi hamnade på björkhamregatan för efterfest! :p haha.

Kom hem vid klockan 5 imorse, och skrev då till Robin, och han ringde upp! han hade ju precis klivit upp och börjat jobba - stackarn! :) haha.. men sa i alla fall godnatt till honom och sedan slocknade jag.


idag har det väl egentligen inte hänt så mycket. blev serverad fet frukost av sötbulan, en dusch, glass och kaffe, sol och en gratis rakhyvel - hahaha! ^^ Zenita fattar vad jag menar i alla fall ?  Vid halv 5 så kom Robin och Thomsson och då åkte vi iväg till Mio, och beställde hem en soffa ( kommer på onsdag! ) , lämnade av Thomsson på statiol igen där hans bil var. och sedan upp på heden! :) hämtade dom andra nycklarna till lägenheten och kikade lite och "planerade" samtidigt. sedan tillbaka till rengsjö en sväng - lämnade bilen och sedan åkte vi hem!


Nu är jag som sagt hemma, proppmätt och väldigt trött! :) men klart värt det efter en underbar dag som denna!
älskling har ju kommit hem, alla nycklar är fixade, soffan beställd och jag har varit duktig att skriva en lista om vad som ska inhandlas på Ikea imorgon! :) då vi ger oss ner till Valbo och spenderar både dag och "lite" pengar! :)
Så nu slänger jag in handduken flr ikväll och dejtar kudden! Så på återseende imorgon!  Godnatt. 

PUSS OCH KÄRLEK <3

 
 
Tess

Tess

29 april 2010 23:53

Brännhål i nacken? :p Brände jag dig eller vadå? :p haha, jag fattar naada ;)

http://thereseostansjo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards