Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Louise - 23 april 2010 16:11

Fredag, vilket helt klart är en utav dom bästa dagarna på hela veckan. tycker ni inte? och idag är det även bara 7 dagar kvar innan vi flyttar, fattar ni att det baraär en vecka kvar? åh, det är ju underbart. helt fantastiskt!! (: hihi..


Imorse så hade jag en sovmorgon, jag vaknade fösta gången vid halv 9, men jag hade verkligen ingen som helst lust att kliva upp då. så därför somnade jag om och vaknade inte förrän klockan var runt halv 11, otroligt skönt ska ni veta! :) haha. Och morgonen började med en massa telefonprat - inte helt fel eller mig emot ska ni veta! jag tycker om det ^^, ..
Klev i alla fall så småning om upp ur sängen och gjorde mig i ordning och startade e tvättmaskin, då det började bli lite fullt i tvättkorgen, så tyckte att det var på tiden att tvätta lite så att det finns lite mer kläder i garderoben igen än vad det redan finns! (: hihi...


Har även hunnit vara nere på ljusdal en sväng och donat lite faktiskt, idag känner jag mig lite duktig! även att frida och henke ska komma över på middag idag! väldigt trevligt faktiskt... jag som alltid tycker att det är roligt med sällskap, tycker ni inte det? =) det är ju underbart när nära och kära kommer över och bara myser med en! ååh, jag älskar't ^^ ...


Älsk är även han på väg hem, och det gör ju saken bara ännu bättre! åh, jag stormtrivs! (:  och senare ikväll blir det innebady, då det är dags för nattcup i ljusdal. och älsk ställde upp och ska spela nämligen, bland annat därför man ska dit och kika lite ju :D haha! jag tycker om det ^^


Men nu däremot så ska jag gå in och hänga den sista maskinen med tvätt för idag, och sedan invänta sällskapet! så på återseende! Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards