Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Louise - 13 april 2010 22:33

Nu är jag hemma igen, efter en minst sagt härlig dag! (:   Kom iväg tilL anna vid typ halv 12 tiden och även att när jag om dit så kom Mia och Athos ( hennes vovve! )  så det blev en massa prat - om minnen, nuet och självklart kärlek! :) alltid lika roligt....
Försökte också desperat få tag på söthögen Zenita, men hon hade telefonen avstängd, men det vara bara pga att hon hade varit iväg på en grej! :) haha! men hon ringde i alla fall i sista sekunden. haha! så slängde mig i bilen och åkte in till Järvsö och därifrån tog jag tåget ner mot Bollnäs och träffade upp henne.  Så även denna dag fick hon mig att skratta och le lite extra, guld värt, du är en underbar person! :) <3 ..
Vi gick på enjoy, typ enda stället vi går till när vi fikar/lunchar tillsammans! men vi tycker om det.. haha. idag blev det lite lunch och sådär! snackade en massa skit, och bara mös var det jag gjorde! efter en stund kom även älsklingen dit... Vi tog oss varsin rök och sedan gick vi mot parkeringen där vi gick skilda vägar denna gång, kramades och sedan så åkte jag och älsk iväg på vårat lilla äventyr... hittade några saker som jag fastnade för, men mer än så var det väl egentligen inte? haha! Så får se hur det blir med det hela, jag får ju sådan himlans beslutsångest när det gäller sådana saker, men det är ju bara tänka framåt och framför allt lite på sig själv för en gångs skull. ja ibland måste man ju faktiskt det ^^ haha...


Eftersom jg redan hade ätit lunch innan Robin kom så var även han hungrig, så det fick bli maxmat för honom! hihi, och efter det så åkte vi på statiol och även att vi träffade söthögen Thomsson där, alltid lika trevligt det. blev lite prat och så bestämde vi oss för att röra oss hemåt! :D

Till ljusdal en sväng och kika efter en sak, men hittade ingenting då vi åkte hem till Jonas och anna istället, dä rmin bil fortfarande stod kvar. och då blev vi kvar för lite skitsnack och ett parti kort, och det är alltid lika roligt i deras sällskap, tack tack! ;b .. mycket trevligt!
och så åkte vi hemåt runt 8 ...

När vi kom hem så fixade vi i ordning matlådor åt Robin och donade lite, och sedan dess så har vi bara suttit och myst i soffan :) ytterst mysigt ....
imorgon bär det av till Företagsskolan, måste vara där klocka 8 imorgon bitti, så klockan står på strax innan 7! usch, det är tidigt! men men :p haha!

Nu måste jag sova så jag orkar upp!  på återseende imorgon istället!
godnatt godingar! <3
Puss o kärlek!!

Av Louise - 13 april 2010 10:45

Sovit gott?  Det har verkligen jag gjort (: Men i morse när jag vaknade så hade jag typ sendrag i armbågen eller vad man ska kalla det? och det fungerar ju inte riktigt, fråga mig inte vad jag har gjort, för det vet jag inte ens själv! hahaha ;p


Nu har jag varit vaken i 1½ timme i alla fall, men inte orkat göra någotning egentligen, hihi. men man får vara lite lat såhär på morgonen.
Nu är jag i alla fall lite piggare än för en stund sedan, så har bestämt mig för att jag ska göra mig i ordning nu och sedan bär det av till Anna :) mycket mysigt.. blir lite skitsnack och mys bara ^^,  Och sedan ska ju jag iväg på äventyr - och de är hur kul som helst! jag hoppas jag hittar det jag ska ha :D haha..

Men på återseende senare!
puss o kärlek !

Ovido - Quiz & Flashcards