Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Louise - 3 april 2010 08:26

Åååh, godmorgon! nu är jag uppe ur sängen. eller ja, det var jag för ca 1½ timme sedan. v'äldigt tidigt såhär en lördag morgon som denna liksom! men inte gör det nå, jag klagar inte det minsta just nu ska jag tala om för er sötnosar! (: ...


Resan ner gick bra igår, och vi var väl framme vid halv 11, efter en massa kisspauser och sådär. men helt underbart, och för er som inte visste det så älskar jag att vara här! jag tycker det är hur mysig som helst, och jag trivs verkligen hur bra som helst ju =D hihi...

När vi väl kom ner så började vi bädda, och pojkarna tog någon öl till, medans jag och Olivia åkte in söderköping och hämtade frida och sådär då vi hade lovat henne det =) . hemma igen någon gång vid 12, och då blev det lite prat sedan sova lite!   lovely!
Vaknade vid halv 7 imorse av att först älsklings klocka ringde, och sedan att stefan och Olivia kom ut och skulle väcka alla andra pojkarna! (: hihi. Annars skulle dom väl aldrig ha kommit iväg? huh...

Klev upp, pratade lite och pojkarna fick i sig lite kaffe, och nu har dom i stort sett precis åkt ner mot Jönköping och elmia - skönt faktiskt.

Så just nu myser jag och olivia för fullt ju, hon har precis hoppat ner i badkaret och jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning!  

Efter det så bär det av in till Norrkäping, då vi ska gå på stan ( och jag menar då verkligen göra den osäker! ) haha, och kika runt lite, eller ja massor! och efter det så ska vi åka hem till Ingrid ( hennes mamma! ) då vi är bjuda på påskmiddag där idag! riktigt mysigt ju. Åååååh, denna dag kommer verkligen bli hur bra som helst det har jag en känsla av. hihi. men nu:  - duschen, stan, påskmiddag, förferre & utgång! kan det blir mycket bättre?  NEJ det kan det inte när man har dom absolut bästa vännerna med sig såklart. jag älskar detta och allt och alla i min omgivning verkligen (:

Nej. nu ska jag göra mig i ordning!
puss o kärlek - ha en bra lördag, för det ska garanterat jag ha (:

Ovido - Quiz & Flashcards