Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Louise - 20 april 2010 22:25

Tjolahopp!

har jag någonsin nämt hur skönt det är att bara vara hemma och ta det lugnt när man inte riktigt har varit hemma på ca 4 dagar! hehe, om inte annat så vet ni kanske hur det känns redan, men ville bara påminna er lite! så nu är det gjort ^^ Jag tänkte väl också ge er en liten uppdatering om denna dagen, och vad som egentligen har hänt! (:

Nu blev ni nyfikna va? ;p


Ja, det började med att klockan ringde i morse vid halv 7 i alla fall, då var det bara att kliva upp och hoppa in i duschen och göra sig i ordning då det var möte på företagsskolan klockan 08.00, och skulle hämta upp Olivia på vägen också! :D Kom någon minut försent ( bara för att vi blev törstiga! ) hihi, efter mötet så åkte vi till Nore en stund! åt lite frukost, och sedan kikade vi på lite möbler! Efter det blev det upp till deras lägenhet, och kika om hon hade fått sin nya telefon, och ja det hade hon! :D haha! till Dollar en sväng och sedan iväg för att hämt ut mobilen, och efter det skjutsade jag henne till Nore en sväng, och jag åkte till finess för att träffa upp Mathilda Säll, och sötaste ungen Theo! <3 han är ju så himlans söt, och han blir bara 5 månader på lördag! ååh, gullunge! <3

Jag ringde nämligen till Mathilda förut och frågade vad hon skulle hitta på idag, och då hade jag turen att hon skulle ner på ljusdal och köpa en par byxor till en body hon hade fått i dop present. och så sa jag att jag var tvungen att snusa på lite bebis, och inte vilken bebis som helst - den sötaste såklart ^^, hihi. så självklart!
Blev en fika med dom 2, en massa skitsnack, minnen och en massa mys bara helt enkelt! precis så en eftermiddag ska vara (: ...

Efter fika, och lite kikande på en massa annat så hämtade jag upp Olivia, vi åkte hem hit och lagade lite middag! då ingen utav oss hade någon lust alls att äta själv! ;S


Efter en lite stund så skjutsade jag hem henne och efter det så har jag inte gjort så mycket alls, jag har bara suttit framför tv'n och bara myst för mig själv, med en kopp te, bra serier och missen (: hihi!

Men nu ska jag sova, då mina ögon börjar korsa varandra! så på återseende imorgon! godnatt och sovgott godingar <3
puss o kärlek <3

Av Louise - 20 april 2010 19:58

Wiho, I'm back! och nej, jag har faktiskt inte gått och dött! jag har bara inte haft tid att sitta vid datorn över huvudtaget! that's life liksom, när man dom få gånger har ett liksom, haha! nej jag skojar bara! men jag har helt enkelt haft fullt upp hela tiden. och det resulterar ju helt klart i att det är en minst sagt sliten och typ halvt död Louise som sitter här! "/ men varför deppa för det liksom? nej, ingen idé säger jag bara. det kommer att bli värre någon gång. Bit ihop och le mot omvärlden. ^^,


Vi kom inte hem förrän sent igår kväll, men resan var förjäkla trevlig! Även jag är kär i denna nya bilen, så jag förstår helt och hållet robin där faktiskt ^^, haha! Men åh, den är underbar! både och köra och åka bredvid.. så det var ett bra köp, dock lite dyr tycker jag! men men, nu är det gjort och vi båda tycker om den! så inga klagomål här inte! :D

men vi åkte som sagt hemåt igår, blev lite lunch/middag på vägen hemåt och så blev det ett stopp i Bollnäs, först för att självklart visa bilen för svärföräldrarna då dom var väldigt nyfikna ( vilket jag helt och hållet förstår *fniss* ) och sedan för att åka iväg till Erik ( numera våran hyresvärd! ) och skrev på papper för lägenheten! fick reda på när vi skulle få tillträde och allting sådant, även att det fanns tillgång till ett garage, för det var inte planerat från början! men vi lyckades få ett sådant också! underbart (: hihi.   Så nu är det snart dags att börja packa, och vet ni då? det känns underbart. jag längtar verkligen till denna flytt blir av, på många olika sätt! :)
men i alla fall, nog om det för tillfället. Hömtade upp lillebror Ken, och sedan bar det av mot Rengsjö och där hoppade jag av hos Zenita, då det blev lite fika och skitsnack - tackar och bockar för det! och även lite smaskiga detaljer ^^ haha. <3 Och efter en stund åkte vi hemåt.
Eller ja, vi packade ur bilen och åkte mot Hyttebo, hem till Frida och henke där vi träffade nykomlingen i deras familj ( valpen Miloo ) hihi.. hur söt som helst, pratade lite skit, och fick kartonger och sådant av henne! tack så hemskt mycket! :D


Sedan åkte vi hem, åt klämmackor och sedan somnade vi båda 2 väldigt snabbt ;p haha!
så kan det vara ibland.  men nu har ni fått en liten uppdatering, nu blir det tv'n, och så återkommer jag lite senare istället! puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards