Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Louise - 16 april 2010 11:36

Jag måste erkänna att det var jobbigt att kliva upp i morse, men får ävl kanske skylla mig lite själv också som inte la mig i tid eftersom jag skulle upp så tidigt? haha. men jag kom ju upp i alla fall, och det är ju huvudsaken! eller hur?! hihi... Så som sagt, i morse var det tur att robin hoppade upp ur sänge och tände lampan och drog upp mig - tack för det!


Men åkte i alla fall till delsbo, parkerade bilen och sedan hoppade vi på bussen halv 6 i morse, fattar ni hur tidigt det är? Men som vanligt tog det inte allt för lång tid innan jag hade lyckats somna. men det är ju ändå sådant man får göra tycker jag! (: *småler!*


Har nu i alla fall kommit fram, så sitter hemma hos mamma då hon inte är hemma, utan hon är i hälsingland istället, hos pelle och dom underbara barnen! (: <3 Så vi blir liksom ensama här ikväll, men vad gör det liksom? Blir även till att åka ut till Åkersberga ikväll, då jag ska träffa världens bästaste Mommo - älska det, och älska henne! <3 ooohja...

Jag hade väl egentligen bara tänkt att ja, jag lever fortfarande! men mer än så har jag egentligen inte tid med, jag och robin ska ut på äventyr nu och se om vi hittar någonting som faller oss i smaken! så på återseende senare helt enkelt!
PUSS o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards