Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Louise - 11 april 2010 21:52

Denna dag har faktiskt varit lite seg om jag ska vara helt ärlig, och jag har i stort sett varit rastlös hela dagen, eller ja i alla fall sedan efter middagen!
När jag hade ätit lite, så blev hela jag seg i både kropp och själ kändes det som, haha! så jag har liksom inte orkat göra någonting åt det heller, hara bara suttit och myst/degat i soffan och inte haft ngonting för mig alls. haha! Har bland annat kikat en sväng på Wipeout då Susanne ( bonden ni vet? ) var med. så kändes ju nästan som om man var lite "tvungen" att kika liksom.. men men, tyvärr kom hon inte så långt! "/

Har även pratat med Olivia i telefonen, så imorgon nalkas det en grillkväll i Nore med henne och Stefan, och det mina vänner är inte helt fel eftersom jag är ensam då robin åker och jobbar imorgon bitti... så det är tur att man har underbara vänner som umgås med en, och framför allt underhåller henne! men det gör ju olivia ändå, bara man tänker på henne så blir man glad och det kommer upp en massa komentarer eller minnen liksom! men det är så det ska vara när det är bästaste vänner man pratar om? haha! För det är precis det hon är, min andra halva och min absolut bästa vän! jag älskar dig! (:


Men nu ska jag og förflytta mig till sängen och fortsätta kika på Wallander - fotografen som går på 4'n just för tillfället. haha! då väckarklockan ringer klockan 9 imorgon bitti.. Då jag ska hämta upp Olivia, och sedan ska det åkas iväg på företagsskolan yttligare en gng. ingen utav oss har lust, men det känns liksom ändå som ett måste här i livet, uscha!
nej, men på återseende imorgon helt enkelt!
Godnatt, och dröm stooort sötnosar. för det gör ni väl? (: precis som jag då! :D haha!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 11 april 2010 17:08

Hejsan hoppsan!

Idag mår jag faktiskt bra, och det är jag otroligt glad över, eftersom det blev inte allt för mycket alkoholintag för min del igår! men gosh vad roligt jag hade! det tackar jag väldigt mycket för!!! :)

Var ju som sagt hem till Zenita först. där hon och jag gjorde oss i ordning och snackade en massa skit bara, hade det allmänt mysigt liksom! och unt 9, halv 10 tiden så åkte vi in till Bollnäs då vi styrde oss själva hem mot Johanna där även Nathalie var! väldigt trevligt! :D Sedan bar det av mot Tranan, det var även meningen att vi egentligen skulle ha åkt på Tuppens och kikat läget, men det blev aldrig så och eftersom dom stängde klockan 1 så blev det liksom lite sent när vi väl kom på det... hmm, men vi stannade däremot kvar på tranan.
det blev shot's, drinkar, dansande och kramande!  Jag hade det otroligt roligt i alla fall, så ja är faktiskt väldigt glad över att jag mår så bra som jag gör idag! (: haha! men jag tar allting med en nypa salt.
Och även er 2, det är helt otroligt ..

Men strax innan 2 så hämtade robin upp oss och så bar det av till Max för lite mat. hihi! Även att Ken ringde för att han såg oss, så blev ju tvungen att åka och prata lite med sötungen! (: Har även ett svagt minne av att jag har lovat honom en nyckel till lägenheten? haha! Även att jag träffade på Therese Östansjö, alltid lika trevligt! så det blev lite småprat med henne och sådär, och så fick man även se Thomsson. och det var ju liksom inte igår (: hah!
Så det var en trevlig stund på Maxparkeringen igår. :) underbart!

Skjutsade sedan hem Zenita & Ken till Rengsjö och sedan blev det hemfärd även för oss 2. hihi.. kom hem och slocknade direkt i stort sett då jag inte kunde hålla mig vaken i bilen heller! men inte så ovanligt liksom? :P
imorse vaknade jag utav att Olivia ringde och väckte mig, då vi hade lovat att vi skulle skjutsa upp henne på jobbet idag, då hon också fick i sig lite alkhol igår fast dock i ljusdal tyvärr! :( hehe.
Skjutsade henne, och sedan bar det iväg för att handla lite, och sedan hem... Har suttit ute på trappan och bara myst i solen, och även att katten har varit ute och ätit lite gräs och myst i solen hon också :D .. tvättat en maskin med en massa sängkläder, och hängt den och även startat en diskmaskin! :)


Just nu står Robin vid spisen och lagar middag, han var så snäll och lagar mat idag så jag skulle slippa! gullungen! <3

Men nu ska jag fortsätta med mitt, så vi hörs senare!
på återseende!
puss o kärlek ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards