Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Louise - 15 april 2010 23:27

God afton..


Nu har jag varit lite duktig, jag har startat en diskmaskin och fixat med det, så att det inte står en massa disk när jag är borta under helgen, för det skulle inte vara så fräscht att komma hem till direkt! "/ hmm..
var även ner på ljusdal en sväng, och handlade en dricka tills bussresan imorgon då jag glömde det lite när jag var upp och handlade tidigare idag! ;p haha! men det man inte har i huvudet får man helt klart ha i bensintanken! ^^ haha...


Imorgon går som sagt bussen 05.30 så klocka står på 04.00 hur fasiken ska detta fungera? jag är ju inte direkt de mest morgonpigga människan som finns ju. men det är väl kanske tur att Robin är hemma och drar upp mig ur sängen om det skulle behövas! (: det låter som en kanon bra idé...

och även att jag fick i alla fall en som höll med mig i det förra inlägget. så tack för det! (: hihi..


Men nu måste jag verkligen sova så jag förhoppningsvis kommer upp i tid!
vi hörs imorgon igen, när jag är i stockholm och mina hemtrakter! underbart!
Godnatt & på återseende! puss o kärlek! <3

Av Louise - 15 april 2010 20:39

Som ni alla kanske redan vet så är de ju dags för kronprinsessan att gifta sig i sommar med sin karl.. men jag fattar inte varför det ska vara i tidningar och nyheterna i stort sett varje dag, den greje har jag inte ritkigt fattat! det är väl egentligen som vilket bröllop som helst tycker! jag förstår att det kasnke inte är alla som håller med mig. men man har ju rätt till sin egen åsikt, right? haha!

jag fattar mig inte riktigt på all denna uppstådelse bara, för en liten grej..  nej nej - onödigt om ni skulle fråga mig! :D haha. Men men!
så jag ville egentligen bara säga: SLUTA SKRIV & PRATA OM DET!! snälla, det kommer tamefan ta död på mig snart känns det som....


Det var väl allt jag hade och säga för den här gången, ville bara lätta lite på mi hjärnan och alla tankar som flyger runt! tyvärr så får ni inte veta alla mina tankar för då skulle ni gå under! *småler från öra till öra!* haha.
Men på återseende! Pussis!

Av Louise - 15 april 2010 13:42

Även idag vanade jag upp med ett leende på läpparna, och var på väldigt bra humör verkligen. jag tycker verkligen om den känslan av att vakna upp med ett leende på läpparna, i morse var det enda som fattades : Robin!  såklart... att se honom, och få ge honom en puss på morgonen, och ja bara känslan av närhet ifrån den man älskar liksom!

Men kanske vetskapen om att i detta nuet är på väg hem gör mig lite gladare? haha. 


Jag hade i alla fall en riktigt skön sovmorgon i morse, och gosh det var skönt! jag klev inte upp förrän klockan var 11. och det var verkligen hur skönt som helst att få sova ut lite, eftersom jag gick och la mig så pass tidigt igår, det var därför det inte blev någon uppdatering igår kväll, så jag ber om ursäkt för det, eftersom ni är så himlans nyfikna! (a). haha. men jag behövde det liksom.. ;b .. hahah!


Klev i alla fall upp vid 11 någon gång, och sedan dess har jag inte gjort så speciellt mycket faktiskt, jag har i stort sett bara tagit det lugnt! :)  och det är riktigt skönt, det enda kravet jag har på mig själv idag det är att packa ocb även vika tvätten... mer än så är det liksom inte, och även att jag ska mysa sönder älsk som äntligen kommer hem! :D lovely...


Men nu däremot så ska ta och göra mig lite lunch då jag börjar kurra lite i magen, så vi hörs någonting senare istället. Puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards