Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Louise - 24 april 2010 18:48

Åh vad skönt det är med stödvila ibland.. Nu har jag i alla fall lyckats vila 2 timmar ungefär, och blev väckt vid halv 6 av att älsk väckte mig och sa att maten var klar! gulligt av han att laga middag! ^^, ...


Så nu har jag precis klivit ut ur duschen och ska göra mig i ordning i väntan på att Frida kommer förbi så vi sedan kan åka mot Rengsjö och lämna en bil, och sedan vidare mot Bollnäs, Tuppens och en kväll med jobb! :D  great!! så nu har jag ju egentligen inte tid att sitta här, men jag nås på mobilen ikväll, om inte annat hittar ni mig på tuppens! syns där ikväll ? (: hihi

Puss o kärlek <3

Av Louise - 24 april 2010 13:22

åh vilken underbar dag! redan när klockan ringde vid 8 imorse så fick jag känslan av att detta kommer bli en kanon bra dag! :) lovely.


Igår som sagt så var det middag med Frida och Henke, hihi. det var lasange som stod på menyn, men istället för att ta med sig lillvalpen (Milo) deras hit till min katt som inte är så förtjust i små hundar så bestämde vi oss för att jag och robin skulle åka dit istället! hihi. Så vi satt där ett bra tag, åt tillsammans och snackade en massa skit - otroligt trevligt. och ja, det är klart det kommer en bild på deras lilla valp, han är ju hur söt som helst ^^ hihi. men jag fick till ett ytterst gulligt kort på honom igår, så det kommer när jag lagt över dom på datorn...

Efter att vi hade varit där så blev det hem en snabbis så att älsk fick packa lite kläder och sedan bar det av ner mot giganten! ^^ hihi. Första matchen vid halv 10, och den andra klockan 12. tror ni jag var död då? - ja nästan så i alla fall. även att olivia kom dit efter en stund, och hon hade ju fått i sig lite vin ^ och så skulle hon bära mig. vilken syn säger jag bara! det hela slutade med att hon ramlade med mig på ryggen och jag över henne. åh, det var någonting ni skulle ha sett !!! haha, skrattar fortfarande när jag tänker på det! ;D
efter det fick jag äntligen åka hem och sova då jag var en väldigt sliten människa igår!


I morse ringde klockan som sagt vid 8, och stutsade upp ur sängen med ett leende på läpparna och hade känslan av att detta skulle bli en kanon bra dag! :) Åkte iväg på giganten då det var dags för flera matcher idag igen! ^^ haha! Den första blev oavgjord (?) och den sista förlorade dom tyvärr! men men, inte någonting att göra åt liksom, det är ju ändå bara en korpcup och det är ju mest på skoj. hihi. men pojkarna var otroligt duktiga! =D
När vi var klar där så åkte vi på Dollar och skulle handla en sak, och vem träffar man inte där om inte Mathilda och "tant louise" lilla gullegris Theo, han är ju bedårande! jag älskar honom. och när man frågar om han är söt eller sådär så ler han med hela ansiktet!! han är ju så himlans söt. haha! bestämde även att det var dags för en grilldag snart. och det var vi inte sena att tacka nej till. hihi.
Sedan bestämde vi oss för att åka hemåt i alla fall, och nu sitter jag här och har precis betalat lite räkningar - vuxenpoäng till mig helt klart! (: haha ! och älsk är ute och tvättar bilen, hans lilla skönhet! (: hihi.


Så nu ska jag ta och vila mig en stund så jag orkar med kvällen! för den kommer antagligen bli lika kanon som dagen har börjat. Ikväll är det som sagt jobb på tuppens igen, och ikväll är det Hoffmaestro som spelar! :)   ruggigt roligt ju :D hihi


men på återseende senare! Puss o kärlek! <3

Ovido - Quiz & Flashcards