Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Louise - 25 april 2010 22:23

Goder afton godingar!  Denna dag har verkligen bara flugit förbi, men det kan ju kanske vara för att vi båda klev upp så sent, men om man jämför med älsk så var jag uppe med tuppen! han klev ju inte upp förrän klockan var halv 4.. haha!  Me efter tat han väl hade klivit upp, så blev det en dusch och gjorde oss i ordning. åkte ner på ljusdal och handlade lite som fattades hemma i skafferi och sådana nödvändigheter ni vet? (:

Även att vi fick med oss ett x antal kartonger hemma, haha! då jag verkligen måste börja packa imorgon om jag ska hinna med allting liksom! hmm ;p kanske dags att sätta fart som sagt. vad tror ni om det? ^^, ...


Efter det hem och lagade lite mat, blev ganska sen middag men det är smällar man får ta ibland liksom! vi dog inte av det i alla fall. haha. Nu däremot så ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och sova lite, då jag konstigt nog är trött nu redan! men inte gör det nå :p haha...


Imorgon kommer mamma förbi en sväng, hon ska hjälpa mig och förhoppningsvis få tillbaka kanalerna på tv'n, då dom försvann helt plötsligt av någon konstig anledning. och även hämta lite saker! och självklart kramas med bästaste jag! (: hih. Även att sötaste Zenita kommer upp imorgon! då det ska mysas för fulla muggar! ååh, jag tycker om det! ^^ hihi.  Det finns dock bara ett litet minus i det hela, och det är att älsk åker och jobbar imorgon igen "/ hmm. men han kommer hem på tisdag igen, så jag ska nog överleva! :)haha.

men nej, nu ger jag mig för idag och kastar in handduken faktiskt! så på återseende imorgon!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 25 april 2010 14:40

Godmorgon, eller ja det kanske man inte ska säga! det kanske passar bättre med god eftermiddag kanske? ja, ni får i alla fall vilket som välja vilket som passar er bäst! :) hih


Jag vaknade i alla fall för drygt 45 minuter sedan ungefär, men inte så konstigt kanske när man var hemma 06.10 i morse! men gosh vilken kväll.. ^^ haha !  Så jag har väl i stort sett vaknat till nu, så mycket det går efter gårdagens jobbande! hihi. men otroligt roligt var det i alla fall, mycket folk och även en massa bekanta ansikten - och det är ju någonting som alltid gillas! ^^.   Så därför denna underbara långa sovmorgon! (: hihi.
Nu måste jag plocka i ordning lite, och sedan handla - gosh vad tråkigt - men ja, det är ju trots allt söndag "/ haha!


Igår hade jag som sagt hur roligt som helst, slutade vid 4 och då var älsk snäll och hämtade upp oss och seda åkte vi till statiol en sväng, då jag skulle handla! och där fick jag även krama på Stucka och Thomsson! :) mycket trevligt.
även att jag träffade Therese och Malin! :)  En stund senare så gick ögonen i kors på oss alla 3, och vi bestämde oss för att åka hemåt... ;p hihi....


Tessan - ja, vi sågs på statiol istället.. Så fick ju träffas en sväng i alla fall (: hihi...


Kom hem och jag deckade i stort sett på en gång! gud så skönt ^^ hihi..
Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra någon nytta! på återseende!
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards