Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under mars 2009

Av Louise - 31 mars 2009 22:27

Nu är det ju så att jag har fastnat för att läsa andras bloggar! Och egentligen så fattar jag inte vad som är det roliga eller det som är intressant att läsa om, för det som egentligen skriver är ju vad dom har gjort om dagarna! Men jag ser det oftast som lite underhållande, sedan är det ju också ett väldigt bra sätt att få ut sina känslor på! - för jag har lärt mig att ord inte är det bästa sättet, så det kanske funkar med bokstäver! jag vet ej, det är därför jag hade tänkt att testa det.. :) så får vi se hur det funkar! :)


Dagen började underbart, för jag vaknade bredvid bollnäs snyggaste robin , ja jag vet ! han är min:) hehe! och det är alltid en bra start på dagen! Så jag klev upp och åt frukost, gjorde mig i ordning. Sedan gick jag in för att pussa lite på honom och till slut så klev han upp !
Efter en stund så gick vi mot stationen, och som vanligt så orkade han inte
gå hela vägen, men PUSS på honom för det. hehe!
Sen åkte jag till ljusdal , och där mötte jag upp Jimmy och Kristin, och även ett STOOOORT grattis, jag gillar't redan! :) u know what I mean...

sedan bar det av upp mot skolan! och där så hade 2 lektioner ( som vanligt, varje tisdag! 2 lektioner, mellan 13.00-15.00 ) mycket skönt faktiskt! :) hehe.

Men idag - för första gången på väääldigt länge, så var faktiskt skolan inte så dum ändå! inte serverings lektionen i alla fall.. Tacka gud för bra lärare ibland asso! :) heh!
Men jag gjorde ett prov också, och det gick över förväntan faktiskt. jag är riktigt stolt över mig själv. Så nu kommer det snart ett besked om hur det egentligen gick också! mums! :)

Robin ringde typ nyss, och det är så underbart att höra hans röst nu när han inte är här med mig.. Men jag saknar honom så fort han inte är det! men kan vara bra med lite "egentid" ibland också som dom säger! hehe!
Men de va underbart att han ringde, jag älskar honom! de e allt jag har att säga! och han är min, och jag delar inte med mig till någon ! :) kanske hans familj, men dom älskar jag ju också :) <3 Puss på dom!!!


Nee, men hörrni! det blev ju ett inlägg till slut i alla fall. men nu är det ju så att sängen ropar SÄNGDAGS, och kudden skriker SOV ... Så det är väl bäst att man går och borstar tänderna och sedan tvättar av sig sminket och kryper ner i sängen!!
Men det kommer troligtvis nå mer inlägg, jag ska nog försöka nu när jag väl har börjat i alla fall, för det kan vara skönt att "lätta på trycket" lite..
Ibland även behövligt.

men men ! :)

Natti Natti / L.





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards