Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

TISDAG

Av Louise - 27 december 2011 10:45

Jag har verkligen hft en knon bra jul, utan tvekan! men man hade ju inte kunnat få den så mycket bättre eftersom vi har våran älskade prins med oss! <3 Han förgyller mitt liv till max och så mycket mer! :) precis sådär som det ska vara! ^^ hihi..

Så ja, det har varit kanon - även att julen bjöd på en överraskning! och det är väl trevligt tror jag? :) haha..


I fredags så åkte jag och Robin ner till Gävle för att handla dom sista julklapparna, och det var faktiskt inte så mycket folk som vi var rädda för att det skulle vara. så det gick fort, smidigt och ja det var skönt att strosa runt helt enkelt :) hihi..
Medans vi vr där nere så hade Alvin barnvakt för första gången, och jag hade ångest typ :p haha! men han var med farmor och allting hade gått jätte bra! blir så stolt när han är så snäll och duktig min stora kille, han hade varit glad hela tiden <3! mammas älskling!

Sedan blev det pizza, uppesittarkväll, mys och en massa massa skratt i edsbyn på kvällen tillsammans me siw, nutte och Anna! :) mycket trevligt..


Lördagen vaknade vi upp och när vi sa god jul till alvin så sken han upp som en sol. gullungen våran <3 , han gör det lätt att liva upp varje morgon även fast man är hur trött som helst. när man får det där varma speciella och kärleksfulla leendet tillbaka så blir man alldeles varm i kroppen och känner en otrolig lycka över att överhuvudtaget finnas till! :)


Började med att äta julfrukost hemma hos farfar i rengsjö, mycket trevligt och mysig start på dagen faktiskt.. :D

Efter några timmar så begav vi oss hem till mormor och alla där hemma för lite jullunch, kalle anka och lite mer julklapps utdelning. mycket trevligt. Spelade även lite kort och sådär innn vi begav oss hemåt och då fick vi även med oss lillebror/morbror Glenn hem hit! :) <3 Sedan somnade vi alla utmattade efter en lång dag! =)


Juldagen kom och vi begav oss till farmor i edsbyn för att fira lite jul med dom, ytterst trevligt! :) När vi hade spenderat dagen där med mer julklappar, julmat och mys så skulle vi egentligen ha begett oss till sthlm och pappa!

Men eftersom stormen dagmar skulle dra in så struntade vi i det och stannade hemma istället, och när vi såg vilket väder som kom så kände vi att vi gjorde rätt beslut i att inte ge oss ut på vägarna! :)


Men kort och gott så har vi haft en fantastisk jul , fina julklappar och underbara människor! <3  Tack så mycket för allting! :) ..

Nu har det mesta lugnat ner sig, vi har hunnit med att vara ner på stan en sväng igår. Älsklingen är idag iväg och jobbar och ikväll ska vi hem till Linn och Odde tillsammans med Elin och Andreas för att barnen ska få ha en liten minijulafton till och dela lite julklappar med varandra! mysigt <3 :) hihi..


Nu ska jag fortsätta med det jag ska göra!
Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards