Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Louise - 2 december 2011 15:26

Nu är jag tillbaka, det har gått en hel vecka och vi är redan inne i Devember till och med, usch vad tiden springer iväg! 22 dagar kvar til jul, 29 dagar kvar på detta år, 2011 som har varit det absolut bästa hittills - pga att jag fått min älskade lilla prins såklart! <3 hihi.


Men ja , som sagt! jag har hunnit med en massa på en hel vecka. :) dock tänker jag inte skriva varje dag vad som hänt :P haha !
men har som bland annat:

* Hunnit med middag i Rengsjö hos farfar (svärfar!), första advent med en massa mys, julpyntning, gävle tillsammans med Anna & Kim, julskyltning, Träffat Maja & Flippan, fikat på stan, jobbiga nätter, fått ny diskmaskin i lägenheten..
ja, det är lite utav det vi har hunnit med i alla fall :)

Idag har dom som sagt varit här och installerat en ny diskmaskin, eftersom våran andra ballade ur :p haha! så nu behövdes det en ny, och den kom idag - underbart! :) haha! Även att älsklingen jobbade halvdag också, väldigt skönt. :) hihi.
Så har varit och handlat lite mat till A, han behöver ju också äta pluppen! :) det är så kul , han är helt tokig i fisk den lilla rackarungen, så himla kul att se! och han är så duktig min lilla fis, mamma är stolt över dig älskling!! :D hihi.

Ska alldeles strax åka till Edsbyn och svärmor, där det ska bjudas på middag och sedan ska vi ju självklart kika på den nya hästen som vi inte hunnit kika på ännu :) har bara sett den på kort, och där är hon hur fiiiin som helst! <3


Men ja, lite mat till A nu då, och sedan Edsbyn.
Så på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards