Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Louise - 21 april 2010 12:36

Idag är det onsdag, och det innebär att älsk kommer hem igen! och det tycker jag om... slipper jag sova själv, och jag får kramas hur mycket som helst. åh det är underbart med kärlek! (: tycker ni inte?


Igår när jag väl hade lagt mig så somnade jag som en stock, det var absolut inte långt ifrån att jag somnade med datorn i knät igår! haha (: men så kan det vara ibland.. hade ställt klockan på 11 idag, bara för att jag inte skulle sova så himlans länge, men ite då! Jag vaknade halv 8 imorse och kunde verkligen inte somna om - inte roligt. men iof skönt att man inte sover bort dagen, så det var väl ett litet plus i alla fall.. ^^ hihi..
men jag har väl egentligen inte gjort så mycket nu såhär mitt på dage, bara tagit det lugnt egentligen och inte haft någon ork till någonting. borde egentligen ha gjort någonting faktiskt, men men! 

Nu däremot ska jag göra mig i ordning, för att sedan åka iväg ner på ljusdal för ett möte med företagsskolan klockan 2...
Så på återseende senare! Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards