Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Louise - 19 april 2010 08:03

God morgon, god morgon!


Jag blev väckt på tok alldeles för tidigt i morse, kan ni tänka er! ;p haha! men ändå rätt så skönt att komma upp i tid faktiskt.. så nu har jag gjort mig klar, och är i stort sett helt färdig för att åka! :)
Ska alldeles strax skjutsa in mamma och pelle till stan, sedan hem hit igen och packa i ordning det sista! hämta bilen i järva krog och sedan bär det av hemåt och uppåt i landet igen - underbart!
kommer bli ett litet stopp i bollnäs på vägen, då vi ska möta upp den nya hyresvärden och skriva på lite papper och sådär, och det mina damer och herrar är inte helt fel ska ni veta! :) hihi..

Jag har en känsla av att detta kommer bli en bra dag! :D Men vi hörs när jag är hemma igen!
På återseende, puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards