Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Louise - 14 juli 2009 22:47

.

Idag har varit en mycet bra dag tycker jag :) hehe! har väl egentligen inte hänt sådär speciellt mycket..
Vaknade i morse klockan NIO (!!!) av att mamma kom in och väckte mig - vilket jag tyckte va mindre snäll faktiskt.. men men !:P hehe

Lite senare på förmiddagen så tog jag med mig mamma ner på ljusdal, och gjorde av med lite pengar :) hehe - vilket alltid är lite extra roligt...

Jag köpte mig en ny digitalkamera och ett par nya skor - mycket nöjd faktiskt.. :)  och tack mormor för att du betalade skorna åt mig :) hehe.. det uppskattas väldigt.. ;D


Sedan har det väl inte hänt speciellt mycket mer egentligen, eller JO.. vi har fått upp tapeten på väggen i vardagsrummet nu, och det lev ju hur fiiiint som helst.. så nu är allting här inne färdigt.. jag är så himlans nöjd.. vill knappt lämna rummet liksom ^^ hehe (a)...
Annars har väl dom bara hållt på med husgrunden och allt det de, där ute :) hehe! duktiga dom är, även målat huset lite ;D


Nyss duschat, ska alladeles strax gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen och invänta John Blund, för ska upp och jobba imorgon!
10-18... får hoppas på att det blir lite mer folk imorgon bara. än vad det var igår när jag jobbade :P hehe!
Så att tiden springer iväg liksom ! :) hehe

Men det är ju sådant som märks.. så har ni lust, kom upp och fika eller köp en glass eller bara snacka ?!:D hehe 


nee, nu ska jag springa iväg och göra mig i ordning för sängen !
GODNATT alla..
Puss // Louise..

Ovido - Quiz & Flashcards