Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Louise - 21 juli 2009 22:55

hoppade upp ur sängen i morse när klockan ringde, vet inte ritkigt vad som var fel, men pigg som en lärka var jag i alla fall.. och på så himla bra humör också ^^ hihi..
 Upp, gjorde mig i ordning och allting sådant, sedan iväg till jobbet..
när jag i stort sett är uppe på berget, så ringer lotta och frågar hur det är och om jag kan jobba idag :P heh! "lite" förvirrad? men hon blev orolig, och så det löste sig i alla fall..
och vem står inte där när jag kommer då, jo VANJA ;D hehe! underbart... otroligt roligt att se henne igen ju.. länge sen.. och vi hade jätte roligt idag :)

Roger och Lotta åkte till sjukhuset i hudik och vi blev kvar själva.. Har gått väldigt bra idag ;D hehe..

Efter det, iväg mot Hedsta.. skulle hämta älsklingen hemma hos Oskar, och där blev man kvar en stund och snackade lite skit (a) hehe.. Sedan hem.. då det blev lite tvättar/städar dag ;D hehe..


och sedan har vi bara tittat på film och tagit det lugnt i stort sett, har väl inte hänt speciellt mycket..
men jag måste bara säga:
jag arbetar för fulla muggar, har världens bästa vänner, och världens absolut bästa sambo/pojkvän, jag är LYCKLIG
.. även en liten flicka som jag kan vara det :) <3 hehe.. underbar känsla! har aldrig känt såhär förut. men nu är allting bara så bra! jag stormtrivs med precis allting ;) hehe..


Imorgon är jag ledig! skönt... :) hehe.. då ska jag spendera lite tid med Olivia, min lilla böna (; hihi... får se vad vi hittar på för bus, men någonting brukar det ju alltid bli :D
men nu ska jag i alla fall ta och krypa ner i sängen och titta på öppna spisen och elden som brinner :) - myyyys!


Godnatt allihopa..

jag älskar mitt liv   !!!
PUSS...

Ovido - Quiz & Flashcards