Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 juli 2009

-

Av Louise - 23 juli 2009 23:17

Nu blev det uppehåll en dag till...
men jag hade en ledig dag, men jag gjorde ju absolut ingenting vettigt utav den, jag åkte bil , i SEXTON ( 16 ) timmar!! wow, och det känns idag, i rumpa, rygg och huvud kan jag säga! shiet...


jag och robin följde nämligen med oskar ner till Falköpning, och det är en bra bit att åka, det är lite över 50 mil enkel resa! men han skulle dit och hämta en båtmotor och sådär. så kan sumera lite enkelt bara resan:
hunger, trötthet, godissug, lite bensin, punktering, ilska, glädje, skratt, fotogafering, polacker :o , lite mat, pengar, problem, banken, och en himla massa mer! oj oj :) hehe... Mer än sådär orkar jag inte berätta, men ni kan ju kanske försöka tänka ut :P hehe ^^


Idag har jag inte gjort så mycket speciellt... Var och jobbade idag - gick väldigt bra, var klar rätt så tidigt idag, med disk och allting sådant.. så jag är nöjd med det i alla fall ^^ hihi..
sedan efter det, kom hem.. hann inte mer än att sätta mej ner så ringer robin och vill ha hämtning! så åkte och hämtade honom sedan så handlade vi lite.. sedan så lagade han middag - tack älskling <3
det som stod på menyn idag var: korstroganoff och ris - mums! :) hehe!
han är en mästerkock ;D hihi..  Även att lillebror kom in och käkade mat..


eftersom det inte fanns någon mat där inne! :S


Men nu ska jag ta och slänga mig i duschen och sedan sova, för jobbar imorgon igen... Jag tycker dock inte att jag göra någonting annat nu för tiden! det är bara jobb, jobb och åter en jävla massa jobb! jag har tröttnat.. variation tack? =D hehe.. men men! jag trivs ju på berget ^^:P


Nee, nu ska jag gå :)
Godnatt. Pussis <3


P.s , det är PATETISKT att du ska ha koll på mig, vad jag gör och mitt liv.. sluta snoka!! :@ du gör mig bara så förbannad.. uscha! jag som hade raderat dig ur mitt liv, så fortsätter du! men men ! orka slösa energi på dig! du är INTE värd det.. eller någonting annat för den delen heller!! ADJÖSS med diiiig - for ever!!! :P mohaha

Ovido - Quiz & Flashcards