Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Louise - 24 juli 2009 23:59

Nu är klockan 01.39 :) hihi... känner mig faktiskt otroligt pigg för att vara vid den här tiden egentligen... så det är ju otroligt bra =) hihi, ibland är även jag duktig.. ^^


Men nu är vi en bra bit nedanför Stockholm i alla fall, och det tycker vi om =)  Har varit in och fikat hos Världens bästa mamma ( Tack mammsen för fikat ), blev sittandes en stund, fikade och snackade en massa skit =) hihi. alltid lika trevligt med mammi <3
Och nu är vi tillbaka i bilen, på vägen! neråt söderut i detta avlånga land vi lever i - underbart med andra ord <3 hihi..

men nu ska jag ta och sova en sväng, för snart min tur att köra "/ hmm. :P hihi..   Godnatt.. Pussis!

Av Louise - 24 juli 2009 22:27

idag har jag jobbat, vilket har gått otroligt bra faktiskt... ( inte för att jag gör speciellt mycket annat nu för tiden! men ändå :D ) hihi.. men jag är mycket nöjd i alla fall:) hihi..


När jag kommit hem och sådär, så tog vi det lugnt framför tv'n en liten stund, sedan så pratade vi med Janne ;D , och då blev det så att vi åkte och handlade, sedan hem till honom och så fixade ví mat tillsammans och käkade  - mysigt! =D   Det var köttfärssås och spaghetti på menyn idag, och det otroligt gott.. tack för det Janne och Robin ( dom som lagade maten, jag gjorde bara salladen ) hehe! men det var väldigt gott i alla fall...

Och mitt upp i alltihopa, så frågade Janne om vi hade lust att följa med på en " liten " roadtrip, eller jaa, liten är den väl inte!! En ganska STOOR roadtrip faktiskt.. hehe! men det bjuder vi ju på.. och sedan behövde han ju även hjälp med att köra, så självklart ställer vi upp :) är ju ändå ledig imorgon! så det gör ju ingenting...
Så just nu sitter jag i bilen, Robin och Janne sitter i framsätet..
Vi har otroligt intelligenta samtalsämnen, hög musik, ( dunka, dunka! ) hehe!  och kör på E4'n ;D hehe...


Jag har en svag aning om att detta kommer bli en väldigt lång men rolig och spännande natt :) hehe!

imorgon har jag planerat lite, det blir OLIVIA för hela slanten :) underbart! ^^ hihi...  vad blir det då? hmm, krogen kanske? eller vad säger du honung? <3 


Men nu ska jag ta och vara lite social, med dom i framsätet...
Men det kanske kommer ett litet inlägg senare eller någonting, så ni fåt veta vad som händer här i bilen och på vägen m.m :D hehe! alltid spännande ju =D hihi..

nee, men på återseende gott folk :D
PUSS


P.s , JAG ÄLSKAR MITT LIV och ALLA I MIN OMGIVNING <3

Ovido - Quiz & Flashcards