Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Louise - 7 juli 2009 00:54

I söndags fick vi för oss att vi skulle börja måla vardagsrummet/sovrummet, och nu idag ( tisdag ) så är det nästan klart.. Mamma kommer upp nästa vecka och tapetserar våran fondvägg också ... Men allt som ska målas är färdig målat.. och jag är SUPER duper nöjd!! verkligen!! det är hur fint som helst ^^ Så en STOR puss på robin för det han har gjrot. och även tack till jimmy som har hjälpt till.. mycket tacksamt..


idag har vi bara målat, sedan åkte vi till hybo en sväng, och där bjöds det på grillat - mycket gott.. tack så mycket för det.. mysmys<3!!
Sedan bar det av till Borr, för jimmy skulle ha fotbolls match ( och dom vann med 10-0. ) Och jag tror att jimmy var dopad, för så många mål har han aldrig gjort under samma match när jag tittat på någon gång :P hehe! (; men han var mycket duktig - och även alla andra också! ni är bra pojkar :)
Och även att OLIVIA kom dit, så fick träffa henne :) vilket alltid är lika underbart <3 hihi... super nöjd för det också!
Sedan hem efter det och fortsatte måla, så nu är det som sagt klart med färgen!! :) hehe


imorgon blir det väl inte speciellt mycket, blir till att sätta upp saker på väggarna igen!! och vi ska passa på att möblera omprecis allting nu!! vi ska ändra helt. men det är skönt! nu när allting är nytt, så vill man ju ha det annorlunda liksom! så det kommer att bli kanon, nu när jag och robin får det som vi vill ha :) hehe!!

Nee, nu blir det till att sussa lite.. för ska upp tidigt imorgon!
Godnatt alla söthögar! ni är underbara..

Puss<3


JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG...

Ovido - Quiz & Flashcards