Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

mys kväll..

Av Louise - 31 juli 2009 00:18

Idga har det väl inte heller hänt så speciellt mycket.. hmm, det händer alldeles för lite nu på dagarna, så de får det ju faktiskt bli en ändring på tycker jag!! det är i stort sett samma sak varje dag.. men det händer ju ALDRIG någonting här i Ljusdal.. så vad gör man liksom? Jo, alltid samma sak.. hmm:s...


Men idag har jag väl inte gjort speciellt mycket annorlunda än alla andra dagar jag har skrivit, hehe! ( så det borde ju bli ganska tråkigt att läsa denna blogg, och det ber jag om ursäkt för :P )

Men jag klev upp i morse i alla fall... åt lite frukost, duschade och donade på.. Sedan så dammsög jag, för jag fick för mig att det behövdes, och så började jag damma och sådär... Sedan kom Svärmor och Nutte och fikade när dom var på väg hemåt igen från deras lilla semester :P hihi.. och sedan så åkte älsklingen och fiskade med Oskar och sådär.. och jag blev hemma en stund...
Så då tog jag och bytte om och gjorde mig lite i ordning, sedan åkte jag till Olivia!
Så jag har varit hemma hos henne ikväll.. snackat en massa strunt som vanligt, och lite av pratet ledde oss tillbaka till i Onsdags! hehe! det är en del saker därifrån som vi aldrig kommer att släppa, inte på väldigt länge i alla fall (; hihi.. Men det var kul så länge det varade, och jag kommer att le åt det väldigt länge ;D


Men nu sitter jag hemma igen, ska alldeles strax hoppa ner i sängen och hoppas att jag kan somna i tid (y) hehe.. för imorgon är det jobb på schemat :P hehe... 


men nu ska jag i alla fall hoppa in i en varm dusch innan jag går och försöker sova! så Godnatt allihop säger jag på en gång :)

På återseende eventuellt imorgon :)
Puss på er sötnosar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards