Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Louise - 7 mars 2010 21:24

Bandyn är avklarad för denna dag, det blev en seger till Bollnäs, och jag hade en sambo som skrek det rätt ut! :) haha! men 8-2 till dom i alla fall, så nu är det en ny match på tisdag igen! hoppas att även den går lika bra ^^


I pausen så begav jag mig in i köket för att börja med maten, och idag var det chicken a la king som stod på menyn! göttans!! Robin åt så det tutade ur öronen på honom verkligen, trodde nästan han skulle spricka! :D  men så blir det när man är duktig på att laga mat! right?   det är så roligt när någon uppskattar det man har lagat.. underbart verkligen!


Efter middagen så kikade även jag klart på bandyn och såg att det blev en skön vinst som sagt, och sedan tog jag mig en låååång varm och behövligt skön dusch!  helt underbart, och jag kom ut ur badrummet som en ny människa! har suttit och myst i morgonrocken sedan dess, och det gör jag ju i och för sig fortfarande! :) haha! men det är mysigt med sådana här söndagar där man bara får mysa ner sig i soffan under en filt!


Det har väl inte hänt så mycket mer idag än bara en massa slappande på soffan med underbart sällskap.  jag är så himla lycklig, och jag älskar dig Robin! <3


Imorgon är det dags att vara lite duktig igen, det ska storhandlas, tvättas och städas lite här hemma - det ska skina igen! :) Kanske ska hinna med att träffa mammsen en sväng också, innan hon åker hem till Stockholm igen :( , men hon är ju tillbaka snart igen, och det tycker jag är helt underbart! om inte så har jag bestämt mig för att åka ner snart i alla fall! :D ..


Nu har robin tänt massa värmeljus i vardagsrummet, så jag ska släppa datorn och krypa ner under filten igen och kika klart på Wallander! sedan blir det nog till att försöka sova tidigt ikväll, jag känner redan att mina ögonlock börjar på att bli lite tunga! :p haha! men på återseende imorgon istället godingar!


Puss o kärlek!





I know you just wants to be me, and it wont happen! not now, not tomorrow and not ever!

Keep it up, and belive your self - beacuse you are gonna need it darling!!

Av Louise - 7 mars 2010 16:14

Men gosh vad skönt det kan vara med söndag ibland (: hihi


Jag är sliten idag kan jag lova er, och inte för att det var mycket och göra igår nej nej - snarare tvärtom! :) haha! somnade inte förrän klockan 6 i morse tror jag?  åh, det tär på kroppen verkligen - inte så nice om jag får säga det själv!


Jobbade med en ny tjej igår, Zenita! hur underbar som helst verkligen. shiet! vi skakade loss riktigt på våran sida av baren, det hela slutade med att hon gav ut telefon nummer, namn  o sådär till en kille ifrån BORÅS! Haha! så himla klockrent, men jag hade så grymt roligt verkligen, tack för det! jag måste nog tacka henne mest! :D great..


Men efter det så kom i alla fall stucka och Robin och hämtade upp mig vid halv 4 när jag hade slutat .. tack pojkar <3

åkte på statiol och köpte ciggisar, då mina var slut! hmm. och blev kvar, kramade på stucka lite och sedan åkte vi hemåt! var hemma vid halv 6, sedan somnade jag!:)  väldigt skönt!
och vet ni vad det bästa var? - jo, jag fick sovmorgon! titta på klockan första gången vid 11, men somnade om! och blev väckt av att pappa ringde mig och fråga om jag kunde skjutsa ner glenn! och ja, det kunde jag! :)
Så skjutsade ner honom och 3 av hans kompisar till ljusdal, dom skulle hem och glenn skulle med tåget till Falun igen! :D hihi. och sedan på väg hem igen. när jag kom hem så var mamma, pelle och 2 av barnen ( Oscar & Pontus ) här! mycket mysigt.  blev lite fika och prat, sedan åkte dom hemåt! =) bestämde att vi skulle höras imorgon igen , helt underbart! jag älskar att ha mamma nära såhär ofta! JAG ÄLSKAR DIG !!!


Just nu sitter jag här, bandy på tv'n, och Bollnäs leder över sandviken med 2-1 och alldeles strax halvlek! :) Och vi hoppas såklart på en vinst!
Jag ska passa på att laga lite middag i pausen också (: hihi. min mage skriker lite smått efter mat faktiskt, så kanske är bäst att göra någonting åt det? :p


Men vi hörs garanterat någonting senare helt enkelt.
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards