Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Louise - 2 mars 2010 14:27

Hejsan sötnosar!

Idag mår jag verkligen kanoners ska ni veta! Ingen feber kvar, och älsklingen kommer hem om bara någon timme och det gör mig lycklig verkligen!
Eftersom jag inte har någon feber kvar, och bara ytterst lite förkylning så orkade jag med en lååång promenad i morse med vovven, vi var ute i 1½ timme ganska precis, och det var hur skönt som helst kan jag lova er =) hihi. Så det blir en lång promenad ikväll också, ska då försöka lura med mig älsklingen också.. om han nu orkar det vill säga? :)


Utöver promenaden så har jag diskat, plockat undan och tvättat lite idag! känner mig faktiskt väldigt duktig idag. Så nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan en stund och bara må bra och vänta på bobbin (: hihi.


Nå mer än så hade jag inte och skriva just nu, ingentng vettigt i alla fall =) hihi..
Men men , på återseende! Puss o kärlek <3


/Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards