Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Louise - 12 mars 2010 23:27

Nusom först är jag hemma! helt underbart, men har även haft en sjukt bra dag! :)  jag tackar alla inblandade för det, och uppskattar det till max! (: hihi.


Så mycket som jag har skrattat idag på bara några timmar, har jag nog aldrig skrattat förut, eller jo det har jag kanske! men det var nära att man kriverade några gånger! hahaha! :)  lite små kul faktiskt ^^,


Dagen har i stortsett bara bestått av en massa skratt, mys & tokigheter! precis sådär som jag gillar den faktiskt, how great is that! :D  awesome! . haha!


Nu ska jag alldeles strax ta och krypa ner i sängen och lägga mig på älsklingens bröst och bara må bra en stund, och framför allt över att han är hemma! och mer än bara en natt ^^ hihi..
även att imorgon så ska jag hämta min diskmaskin - äntligen! :) hihi!

men nu har jag ingenting vettigt att skriva, så vi hörs imorgon istället!
PUSS i pannan <3

Av Louise - 12 mars 2010 12:24

Åh, underbara fredag! vaknade i morse och kikad eut genom fönstret och det var blå himmel och solsken, hur underbart är inte det? :D  jag älskar det ju! det är +7 grader ute, och man mår verkligen bra i hela kroppen! :) hihi ...


Även innan jag kikade ut genom fönstret i morse, så kände jag i hela kroppen att jag är på toppen humör verkligen! så det kommer bli en kanon bra dag! =) hihi..


Har ätit lite frukost för en stund sedan och donat på lite sådär smått här hemma!

Ska alldeles strax ka ut till Frida och Henke i huset! :) hihi hämta upp min diskmaskin och sådär - ååh dena dag börjar kanon bra ju! (:


Men i alla fall, ikväll blir det en massa mys, älsklingen kommer hem! och det blir mys för hela slanten (; skulle eventuellt åka till rengsjö också till hans pappa och hälsa på lite! (: hihi


men just nu har jag ingenting mer och skriva, så vi hörs senare!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 12 mars 2010 00:54

Jag tänkte bara berätta en sak för er, eller ja snarare till en/två specifik(a) person(er)!

I just hope you don't think about it to much!


Du/ni tror sig veta det mesta, men i själva verket så vet du/ni egentligen ingenting faktiskt! det är faktiskt lite smått roligt, och att jag är så "poppis" i era liv, och era samtal och en massa annat! det gör det hela bara så himla mycket roligare! :)

you don't know, you don't know
you don't know anything about me!
Or at least you think you do, but think again ?


Så sant som det är sagt, det finns vissa saker som alla vet, men det är även mycket du/ni tror att ni vet, som inte ens någon annan vet om! så knepigt att du/ni "vet" det då, tycker ni inte?


Jaja, jag hoppas du/ni har kul med det. det är allt jag begär! :)
puss på er, and keep up the good work!
You guys are only making my job easy, and so much fun - in so many ways! and I kind of like it honey!

Ovido - Quiz & Flashcards