Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Louise - 11 mars 2010 23:51

Godkväll! :)


Helt otroligt hur bra man kan må verkligen, mitt liv leker just nu! och jag har otroliga vänner på vägen som guidar mig och gör livet lite lättare liksom!  :D   och jag har dom bästa såklart! jag älskar er allihopa villkorslöst <3


Idag har det inte hänt så mycket egentligen, men ändå väldigt mycket på samma gång! :) hihi!

grattade svärfar tidigare idag, och efter lite prat med honom så bestämde jag mig för att ta mig i kragen och laga lite mat, men så blev det ju inte riktigt!   Så det blev en macka och lite varm oboy ! :)  det var verkligen evigheter sedan man drack varm oboy, nästan glömt bort hur gott det var! ^^ haha!

Men vid 7 tiden så hade jag pratat med anna, och bestämde mig för att åka dit en sväng, umgås och snacka lite skit! :)

Efter lite prat så åkte Jonas och hämtade Kristoffer - och det var verkligen evigheter sedan man träffade honom! Så självklart blev det ett kramkalas när han kom :) underbart!
och killen - jag är otroligt stolt över dig för vad du har gjort. nu gäller det bara att hålla i detta! och jag vet att du klarar av det! du är stark, och jag finns här för dig det vet du! jag älskar dig vännen, och jag vill ditt bästa! :)


Efter ett tag så skjutsade jag och anna hem honom, efter mycket om och men när vi väl hade kommit ut ifrån deras gårdsplan ( den är vääääldigt moddig! ) haha!  men det fungerade till slut när Anna hade blivit lite arg på hennes bil, haha! sorry att jag skrattar hjärtat - men det var lite småkul!
och när vi kom hem till henne igen, så var det dags att få ut min bil ifrån gården och efter en stund så fungerade även det! :D


Så just nu sitter jag hemma här och bara mår bra över allting annat! livet kan ju knappast bli mycket bättre - eller kan det ? :) haha!

Frida ringde även tidigare idag, och imorgon mitt på dagen så ska jag eventuellt åka hem till henne och Henke! då dom nu har flyttat in i huset. Så ska se hur det går för dom och sådär! :) hehe! även att i helgen eller kanske redan imorgon så får vi hem våran diskmaskin - som jag har längtat! ^^ hihi.. kommer bli great verkligen! :D ...


Nej, nu blev det långt! så nu ska jag alldeles strax krypa ner och försöka få lite sömn efter en alldeles underbar dag! :) hihI! men på återseende!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 11 mars 2010 14:03

Idag så säger vi grattis till Steven!

Svärfar fyller nämligen hela 50år idag, så grattis till honom! :)


Jag hoppas att han får en bra dag, med en massa kärlek! Vi hade tänkt att åka dit i helgen när Robin är ledig, men om det blir fredag eller lördag vet jag ej ännu (: hihi!
men får krama på honom snart i alla fall :)
Men grattis till bästaste svärfar, ååh jag tycker om honom!

HIPP HIPP HURRA!

Av Louise - 11 mars 2010 12:04

Blev ingen uppdatering igår, för jag låg på soffan under täcket och bara huttrade! jag frös verkligen hur mycket som helst! :(  inte kul.  Men älsklingen kom hem i alla fall, runt 7 tiden skulle jag tro att det var?  och då hae jag inte heller lust att sätta mig vid datorn, men jag hoppas att ni inte har dött av det? (: hih
Men det är kul att ni läser, för jag ser statistiken gå upp i stort sett varje dag - verkligen hur kul som helst! :)


Men jag somnade i alla fall rätt tidigt igår d jag hade tagit mig en varm dusch och fått upp värmen i kroppen igen! haha!
Vaknade i klockan 9 i morse, av att älsklingens klocka ringde, och kunde då inte somna om! :) haha! Så jag har legat och vridit och vänt mig i sängen tills för ungefär en 40 minuter sedan! Då gav jag upp! haha.


Men nu ska jag ta tag i mig själv, äta lite lunch för magen skriker faktiskt lite på mig!
och sedan bara njuta av att det fortfarande är plusgrader ute, och gräset börjar synas ute på tomten (: hihi!

Men på återseende i alla fall.
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards