Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Louise - 3 mars 2010 15:32

Just nu siter jag och lyssnar på lite härlig musik, sådär innan man ska iväg och jobba! hoppas bara att bilen startar den här gången! :D hihi, annars får jag väl åka bussen ner! (:  det är sådant som märks! right?


Men i alla fall..


Några av favoritlåtarna just nu är:


  •  Justin Bieber - Baby
  • Ke$ha - Tik Tok
  • Papparazzi - Lady Gaga
  • Always - Bon Jovi
  • Hurt - Christina Aguilera

Ja, det finns så himlans många! så kan sitta här hela dagen.. men det där är i alla fall några som spelas här hemma just nu! :D hihi.. sådana som får en att tänka, sakna, skratta, må bra, bli ledsen och en massa annat! :) hihi.. det är konstigt vad musik kan göra mycket med en! :D  
JAG MÅR BRA utav musik, oavsett vilken känsla den visar ^^, hihi


STORA PUSSEN!

Av Louise - 3 mars 2010 13:10

Hej igen!


Nu sitter jag här igen, och jag har precis varit ute på en promenad med spruffsen ^^ hihi, tänkte att jag skulle ta mig en sväng runt alltihopa! men det slutae med att det bara blev en promenad på 20 minuter, för det blåser verklien isbjörnar i 180km/h ute.. det är svinkallt när det blåser, och ändå är det väl bara -4 ute.. så jag vill att det inte ska blsa, förutom det så är det ju hur skönt som helst ute! :P haha!!

Men men, efter min lilla promenad så skulle jag skjutsa ner lillebror på ljusdal så han kunde åka till någon Flicka, johanna eller vad hon heter?  hihi, någon som han håller på och flörtar in sig hos! väldigt söt tjej faktiskt... men vet ni då? - jo, då startar inte bilen, JÄLVA SKIT BIL!! ge mig en ny kanske? :P haha! en ville inte alls, så jag hoppas verkligen att den startar sedan när jag ska ner och jobba, annars kan det bli lite problematiskt kan jag lova er!! :P haha!
men jag tror nog att den startar då, eller ja jag håller tummarna i alla fall! =D


Så nu har jag gått in och satt mig här istället, lillebror är här också! Han skulle ta en buss ner senare istället.. så det blir nog bra! ^^ hihi.. Och jag ska alldeles strax ta och vika tvätten och hoppa in i duschen och få upp lite värme i kroppen igen - det kan behövas!


Nej, nu ska jag sluta babbla, på återseende!
Puss o kärlek <3


/Louise!

Av Louise - 3 mars 2010 11:12

Godmorgon!

Idag är det onsdag!  et innebär lill-lördag och partaj för några och även jobba och andra tokigheter för vissa! :) hehe! och denna onsdag bjuder på jobb för min del! och det mina vänner är inte helt fel.. jag är ju som sagt en sådan människa som gillar att jobba mycket och länge! :) hihi.. jag tycker liksom att det är roligt.. ingen annan som tycker det ?  (:


Jag vaknade i morse av att Robins klocka ringde vid kvart i 9, och då kunde jag ju inte somna om då det kom upp en hund i sängen på en gång! :) haha! men men, kanske lika bra? (:  Han packade i ordning och gick en sväng med hunden sådär på morgonen! :)  När han hade åkt så klev även jag upp, pratade en sväng med pappa och sedan gick vi in och väckte glenn! eller ja, jag gjorde inte det - utan snarare hunden! jag visade i stort sett bara vägen åt honom! (: och sedan var ju glenn uppe också, han kunde ju inte ligga kvar (a) underbart..
Startade en maskin med sängkläder, och sedan sjutsade bort glenn till glasmästeriet ( där han fixa en ny ruta till pappa! ) och nu hem igen!  så nu sitter jag här, och magen lever ett eget liv låter det som... känns som om det vore på tiden att kanske äta någonting?  - ja, alldeles strax tror jag!


Annars ska jag väl egentligen inte gör sådär mycket nu mitt på dagen, bara vänta på att klockan blir 5 så jag får åka och jobba! men ska väl se till att plocka ihop lite till här hemma, nu när det är lugnt och skönt och jag ändå är uppe ur sängen i tid! =) hihi.. man måste väl sysselsätta sig antar jag (a! hihi..

Nej, lite frukost/lunch nu så hörs vi senare helt enkelt! :)
PUSS o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards