Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Louise - 23 mars 2010 23:25

hej igen, nu är jag tillbaka här igen!
med en liten uppdatering innan jag ska krypa ner och få lite sömn :) hihi


vi åt ju lite middag förut, och de var ju itne det snyggaste jag har sett, men det var riktigt gott! :) jag hade tänkt att jag skulle ha tagit ett kort så ni hade någonting att småle åt, mitt och olivias "mästerverk" eller vad man nu ska kalla det? hmm.. men det blev inte så. hihi...


Efter det så har vi bara haft en myskväll framför tv'n och en massa mys och prat! jag älskar det verkligen, och självklart älskar jag min bästa vän : OLIVIA - you are the best! <3


just nu ligger jag här hemma hos olivia, och det blir så att jag sover kvar här, för då får jag lite sovmorgon imorgon! eller om man nu kan kalla det så? haha! vi ska ju vara på det där företagarskolan klockan 08.00 imorgon bitti, och det är ju verkligen hur tidigt som helst! men det är ju bara att pallra sig upp! så jag sover här, bara för att hon ska få upp mig ur sängen! :D haha! ibland kan man behöva lite hjälp när man är trött på morgonen, så är det liksom!

nej, nu ska jag sluta babbla. på återseende imrogon! PUSS O KÄRLEK ! <3

Av Louise - 23 mars 2010 16:43

Hejsan! :)

Nu är jag tillbaka, men jag är dock inte hemma ännu, och jag vet inte om jag kommer hem någonting heller! :)
just nu sitter jag hemma hos olivia, och väntar på att det ska bli middag(: hihi, hon är snäll och bjuder ikväll, gullungen! <3


Åkte i alla fall ner på ljusdal i morse, och fixade med alla dess papper som skulle in! :) sedan åkte jag upp till olivia och stefan i väntan på att klockan skulle bli 13.00, och mötet skulle bli av. haha!   så vi planerade lite inför norrköpingsresan som vi ska göra om lite mindre än 2 veckor och sådär med pris och allting! så nu är väl det så gott som klart, eller ja nästan i alla fall (: men en bra bit på väg! och som det låter nu så är vi 9 stycken som ska neråt och 10 på vägen hem. så 2 stycken bilar, och med några av dom absolut bästa vännerna såklart! så detta kommer bli en oförglömlig resa! jag gillar detta skarpt just nu, mitt liv leker och jag trivs som fisken i vattnet!   life is great! :D


Klockan började till slut närma sig 1, så vi åkte ner för att komma i tid, och hitta till rätt ställe där vi skulle! (:

det tog väl ungefär 25 minuter, eftersom det bara var ett introduktionsmöte idag. och imorgon börjar vi på riktigt! och vi ska vara där hur tidigt som helst.. 08.00 ska vi vara där! och jag är ju inte van vid att kliva upps å tidigt! hua! :P haha!

Ikväll blir det myskväll med bästaste vän Olivia! <3  vi har inhandlat godis och en massa gotta! tror även att jag ska sova här inatt, men det är ju sådant som märks! :) 
nej, nu ska jag hjälpa till med maten, på återseende!
puss o kärlek <3

Av Louise - 23 mars 2010 09:57

Godmorgon godmorgon!

Sovit gott? jag har sovit hur bra som helst inatt, så nu hoppas jag bara att det håller i sig! ^^, thihi.
Nu är jag bara här för att skriva godmorgon typ, för jag måste göra mig i ordning och sedan åka ner på ljusdal och fixa med papper, möten och inlämning och en massa sådant!! (: hihi.

Men jag hoppas att ni alla får en bra dag, så återkommer jag senare efter Ljusdalstrippen(:
PUSS & kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards