Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Louise - 10 mars 2010 16:59

Hej hå!


Idag var jag aldrig ner på arbetsförmedlingen efter bilen inte fungerar riktigt som den ska! utan dessvärre bara fungerar när den vill, och det mina damer och herrar är INTE roligt! "/ hmm.

men då tog jag mig i kragen och gjorde någonting åt det istället :)


Så idag har jag diskat undan allting, tvättat och hängt allt sådant, dammat och gjort det fint! :) så nu skiner et igen här hemma!  just nu håller jag på och lagar mat, så maten står på spisen och är väl alldeles strax klar förhoppningsvis! haha! jag fick ett sms av älsk för en liten stund sedan att dom lämnade gävle, så om ca 2 timmar är han hemma här igen! och det är jag glad över !:D haha!


Men pga att jag inte var ner i morse, så ringde karolina ifrån arbetsförmedlingen och frågade vart jag hade hållit hus, haha! och sedan förklarade för mig vad dom hade gått igenom på dagens UGA-möte!  och så sa hon att jag skulle välja en sådan där grej att gå på! så jag fick välja mellan Jensen eller företagsskolan, vilket ska man välja? hum! jag har ingen som helst aning! men jag ska prata med olivia senare igen, då hon också ska gå på det där!

och sedan ska jag återkomma till den där sura tanten uppe på arbetsförmedlingen! :s

Men jag antar att det inte är sådant ni vill höra liksom, så ändring på det! :)


Ikväll blir det bara en slapparkväll antar jag, då jag varken har ork eller lust till att göra någonting speciellt. och jag tror inte heller för den delen att älsk har någon lust att åka iväg någonstans heller! så det blir en lugn och mysig hemmakväll med honom!  :D och det är inte helt fel ska ni veta! :)


Nej, nu ska jag ta tag i matlagningen så jag kan äta någon gång, jag börjar bli lite smått hungrig faktiskt, och magen skriker efter mat! så på återseende senare!
puss o kärlek ! <3

Av Louise - 10 mars 2010 14:53

Idag säger vi ett Stoooort grattis till Angelica Lögdahl som fyller 20år!

Jag hoppas verkligen at du har haft en kanon dag, och att den även kommer blir bra nu såhär när vi närmar oss kvällen och slutet utav den! :)

Jag kommer ihåg när vi först träffades för ca 6 år sedan! och det klicade mellan oss på en gång! vi gick i samma skola, och det var när jag bytte som jag träffade dig! alla våra bus, och kvällar när vi väl började åka moped och sådana saker! och är det något hyss jag har gjort, så har dom flesta varit med dig! haha :)
underbara tid, det är så ibland att man tänker tillbaka, och jag saknar faktiskt dom tiderna när det var sena kvällar, en massa bus och lite andra hyss! *småler med hela ansiktet!*


Men ha en bra dag stumpan!
Puss på dig, och grattis på födelsedagen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards