Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Louise - 19 mars 2010 19:14

Heeej sötnosar! ni har inte saknat mig allt för mycket va? (: hihi

men nu är jag tillbaka igen, för en liten uppdatering! :D hihi


denna dag har varit kanoners, hittills i alla fall och jag lovar att den kommer sluta lika bra! :D hihi..

Åkte iväg i morse som sagt, eller ja klockan var inte 1 förrän vi kom iväg då det var lite strul med bilen, och jag inte var riktigt klar heller(: hihi. man kan ju inte gå ut i handduk liksom? eller kan man? haha!


Men vi åkte ner i alla fall, fixa och donade! gick på banken ochd fixade det där, gick vidare till albins då robin skulle köpra ansiktsfärg tills på söndag då han säger att han ska vara orange och blå i ansiktet! hihi, han kommer se ut som en liten färgburk, men det antar jag att dom flesta kommer att göra? hihi, men det är roligt med sådant och det är ju huvudsaken liksom!   Efter att vi hade införskaffat honom lite färg så gick vi iväg, för då var det dags att äntligen klippa honom - och tro mig, ni som inte har sett honom på länge! det var verkligen behövligt kan jag lova er! men ni andra vet väl? haha! men nu är han så stilig så mitt lilla hjärta! (:

Efter det så var det bolaget som gällde, och även där mötte vi upp Olivia! och så bestämde vi att vi skulle äta middag med henne ikväll då stefan stänger och kommer hem sent ..  och jag hade plcokat fram ytterfilé och kantareller som vi skulle äta, men som sagt det skulle med till olivia! =) Efter det så åkte vi hemåt till den lilla hålan färila igen, och vårat lilla mysiga hus (: och då hade även pappa kommit hem, hihi! han skulle göra sig i ordning och sedan skulle jag skjutsa ner honom.

klockan blev halv 5 någonting och vi skjutsade ner honom och så ringer han ganska precis efter att vi hade hämtat upp olivia och säger att jag skulle åka tillbaka hem, för han hade glömt sin väska där hemma! så det var ju bara att ta ett ärevarv liksom, hihi! så det fixade jag! åkte och lämnade av väskan, och sedan så åkte vi till Coop och köpte hårfärg till oss alla 3, då vi ska färga håret på oss! :D jag börjar ju få lite slitningar på färgen och utväxt, så det var ju verkligen på tiden att göra någonting åt detta! så ikväll ska ny färg i, vad det blir får ni helt enkelt veta senare! :) spännande? ja, jag vet! jag är lika spänd själv och hoppas verkligen att det blir kanon bra! :) hihi. jag håller i alla fall tummarna för det..


Men nu sitter vi hemma hos olivia i alla fall, ska alldeles strax börja med maten, och har precis stoppat in pommes i ugnen! så ikväll blir det som sagt: ytterfilé, pommes och kantarellsås!   YUMMIE, nu blev ni bra sugna va? :) hihi...


nej, nu blev det på tok alldeles för långt, men det blev ju lite läsning för er i alla fall... men vi hörs någonting senare. :)  jag tror i alla fall att jag återkommer! thihi.. men om inte annat så, ja jag ska försöka!
Men på återseende, nu blev det bara en massa babbel!
PUSS O KÄRLEK!

Av Louise - 19 mars 2010 12:09

Godmorgon alla söta där ute! :)


Min morgon har börjat hur bra som helst, så just nu är jag på hur bra humör som helst! thihi...

Har precis kommit ut ur duschen, så ska göra mig i ordning för att sedan åka ner på ljusdal och fixa lite(:

Möte, adressändring till Robin ( eftersom min redan är fixad! ), banken, albins och bolaget.  Ja, jag har ju som sagt lite att fixa i alla fall, och även att jag ska hämta pappas bil, då jag ska hämta pappsen ikväll när han vill hem!  :p haha!


Men nu har jag inte tid, jag återkommer senare istället!
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards