Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Louise - 27 mars 2010 18:05

God Afton godingar! (:  Nu sitter jag här och har gjort mig i ordning, och ska alldeles strax åka till hyttebo och hem till Frida. hihi. Och efter det så bär det ju som sagt av till Bollnäs för en kväll med arbete, och jag gllar't väldigt mycket :) hihI! har ni andra kommit på vad ni ska göra ikväll? blir det någonting spännande, eller blir det bara en lugn hemmakväll? :)    ja, ni väljer ju som sagt själva själv så måste man åka till Bollnäs, haha! men jag trivs när jag får jobba, och jag tycker faktiskt väldigt mycket om Bolläs för den delen också! så det så ^^, tro det eller ej . hahaha!


Även att jag måste påpeka att det är och har varit väldigt tråkigt väder ute idag, det har varit mulet och har regnat hela dagen i stort sett! og för att det kanske är bra att det regnar lite, för då kanske snön försvinner lite fortare än vad den skulle ha gjort annars? Så jag hoppas innerligt att det kommer någonting bra ut ur detta skit väder om jag ska vara helt ärlig, men ändå! man sa ju inte klaga i onödan, man ska ta allting positivt och med en nypa salt, är det inte så? :) hihi


Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, ska ta och fixa det andra, och sedan åka hem till Frida och se vad hon skulle ha hjälp med innan vi skulle åka iväg! men vi hörs någonting imorgon istället, om ni saknar mig för mycket så har ni unumret - bara att höra av sig! :)

Puss o kärlek <3

Av Louise - 27 mars 2010 14:51

Lördag idag, och för mig innebär det jobb! :)  och det är någotning jag ser fram emot.  Ikväll är det Boney M som spelar - jag har inte någon direkt koll på vilka dom är eller sådär, men det kommer nog bli roligt! Jag ska åka och hämta upp frida strax efter 7, och även att jag fck reda på att hon hade lyckats kliva på en skruv igår och fått in den i foten! det hela slutade med att hon hamnade på akuten i ljusdal och blev sövd och allting för att ta ut den. hmm! så nu hoppas hon på kryckor ( lite halvt! ) och äter nå pencilin eller sådär och ändå har hon bestämt sig för att försöka jobba ikväll, så det är ju bara att hoppas att hon klarar av det liksom (:   knäppungen!  hihi.

Men det är väl ungefär vad min lördagskväll kommer att bestå av, och även att komma hem sjukt sent, eller tidigt ni kanske vi kalla det? haha. men vad bjuder eran lördag på?  jag antar att dom flesta ska ut på ävetyr ikväll och kanske även gå på krogen eller sådär! och vissa utav er kanske ska jobba eller bara ha en lugn och mysig hemmakväll?  jag hoppas i alla fall att ni alla får en bra kväll, oavsett vad ni ska göra! :D hihi...


Nu såhär på morgonen och förmiddagen så har jag varit lite duktig ändå, jag har städat hela köket och gjort det fint där. och även att jag har vikt all tvätt, och nej jag har inte orkat göra det tidigare! (:  me bättre sent än aldrig eller vad säger ni?  Så resonerar jag i alla fall, men men! nu är det vikt och har lagt in det på rätt ställe.


Nu ska jag bara försöka komma påv ad man ska äta för middag och sådär innan jag åker iväg!
men vi hörs någonting senare!  Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards