Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Louise - 17 mars 2010 23:37

jag sitter här, är uttråkad och inte alls det minsta trött! det är verkligen hur jobbigt som helst. jag hatar verkligen att Robin är borta varannan natt när han jobbar! uscha, det är inte alls roligt. jag tycker inte om detta! men men, imorgon kommer han hem och han har långledigt så han åker ju som sagt inte tillbaka förrän på tisdag morgon - och det gör mig lite lyckligare =) hihi


men jag måste säga tack till Mikael Åkerlund, som har underhållit mig lite i en stund! tack så mycket killen! :) <3


jag har inte plockat någonting heller, pga att jag har suttit och pratat runt lite med sötnosar på msn! så har inte hunnit helt enkelt. kanske de man ska göra nu då? så man inte är så himla rastlös, och så kanske man blir trött utav det? haha!


ja, det är ju kanske värt ett försöka! så kanske ska ta mig i kragen! men de är sådant som märks!
ja, jag återkommer någonting innan jag kryper ner för att dejta kudden!
Puss o kärlek <3

Av Louise - 17 mars 2010 21:17

Godafton godingar!
Haft en lika bra dag som jag har? :)


Min har spenderats med underbaringar och en massa mys! (: underbart faktiskt om jag får säga det själv...

Dagen började i morse, då jag hade 8 missade samtal & 3 sms ifrån älsklingen, haha! tror han hade lite panik?  men han ville att jag skulle boka biljetter tills på söndag i alla fall, sagt och gjort så fixade jag det! så nu har jag även hämtade ut dom biljetterna! så söndag - uppsala & studenternas! :D great!


Men efter att jag hade bokat biljetterna så tog jag mig en dusch, gjorde mig i ordning sedan åkte jag ner till Olivia! :) vi åkte iväg på arbetsförmedlingen, och handlade lite hem till henne! =)  Efter allt det där rännandet så åkte vi hemåt till Hotellgatan igen, satte oss ner! åt lite mat, och sedan bestämde vi oss för att åka hem till bästaste storebror!


Vi kom till Hybo och satte oss ner en stund, sedan gjorde vi ett test på jimmy ( eftersom han dricker så himlans mycket coca cola, haha! ) men han klarade det i alla fall, och det var ju lite tråkigt tycker jag! :D  Sedan kom Kim ( den yngsta sonen där! ) på att det var lite ritningstime, så fram med papper och penna! vi ritade lite och så fick jag en fin teckning! :D


  Teckningen är på mig och Kim i ett tält med skorsten och vi sitter och grillar korv i tältet, vilken fantasi verkligen! :) haha! och även sedan tyckte han att olivia skulle vara med på ett hörn så han ritade henne liten först, och sedan blev det inte bra! så han gjorde henne lite större =)  mycket fint faktiskt.. :D


Strax innan klockan 8 så bestämde vi oss för att åka hemåt igen! och det tog inte lång tid innan även jag åkte hem ifrån Olivia då jag var väldigt trött :p haha!

Så just nu sitter jag här och har tv'n på i bakgrunden och har nyss pratat med älsklingen! Då han hade jobbat klart för idag, haha! :) han är så duktig sötnöten min! <3


  Fick ett nytt ljusfat utav min älskade mamma igår! (: så nu är det fint igen, tack så mycket mamma! <3


Nej, nu ska jag ta och kika lite på tv'n, sedan plocka i ordning lite och sådär!
så på återseende någonting senare - garanterar jag! (:
Puss o kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards